Acum citesti
Sub lupă: Cannondale SuperSix Evo Hi-Mod, cursiera Cannondale Pro Cycling

Una din schimbările pentru 2013 care au avut un potențial nefast a fost retragerea companiei Liquigas din funcția de sponsor principal al Liquigas-Cannondale. Din fericire, Ivan Basso, Peter Sagan si restul băieților în verde nu au fost nevoiți să plece pentru că firma americană de biciclete a preluat în întregime frâiele echipei. Așadar, Cannondale Pro Cycling Team a luat naștere, sau mai degrabă duce mai departe moștenirea Liquigas, iar în cursa spre succes în World Tour rutierii vor folosi modelul SuperSix Evo Hi-Mod. Mai jos vedem exact ce știe.

Practic, versiunea 2013 a modelului nu este diferită față de cea din 2012, dar acest lucru nu înseamnă că nu avem de-a face cu o cursieră depășită. Nu este nici pe departe cazul și ca dovadă stau componente cu trăsături performante, cum ar fi cadrul care cântărește sub 700 de grame. Cannondale pregătise și un model mai ușor, SuperSix Evo Black, dar acesta călca în picioare limita de 6,8 kilograme impusă de UCI, așadar nu îl vom vedea în acțiune în Turul Franței sau curse de rangul acesteia. Revenind la Evo Hi-Mod, designul a mai trecut printr-o rearanajare, pentru că același set SRAM Red, ca și cel de anul trecut, echipează bicicleta, aducând acel minus de greutate care face din cursieră una dintre cele mai ușoare ale plutonului profesionist. În privința angrenajului, Cannondale a optat pentru cel produs în regie proprie, SISL2, dar acest fapt nu este tocmai nou. În rest, FSA semnează restul de componente, adică tija de șa, de ghidon, ghidonul și roțile, în timp ce Kenda aduce anvelopele sau, după caz, baieurile. Dacă poza articolului nu este suficientă, poți arunca un ochi asupra bicicletei cu care Peter Sagan a avut un sezon 2012 fulminant.

Via Cannondale

 

Vezi Comentarii (0)

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

4 − one =