Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă…
Gândită în special pentru șosea, gravel și ciclocros, noua șa Ritchey Logic Cabrillo este prima de acest gen, scurtă și lată, a producătorului american. Însă chiar dacă arată ca orice șa obișnuită, dimensiunile ne spun că nu este chiar așa.
Noua Ritchey Cabrillo este disponibilă în două versiuni, WCS și Comp. Ambele folosesc designul Ritchey Vector Wing al exteriorului, care izolează railurile de partea superioara a șeii, creând astfel o zonă de flex care suspenda ciclistul, dar fără a face șaua moale.
Ritchey Cabrillo WCS primește o carcasă din nylon și carbon, cu rialuri din oțel și căptușeală cu spuma ușoară din poliuretan. Greutatea acestei variante este de 222 g, iar prețul 99,95$.
Ritchey Cabrillo Comp primește o carcasă din nailon și fibră de sticlă, cu railuri cromoliu, căptușeala fiind de nivel standard. Aceste specificații urcă greutatea la 266 grame în timp ce prețul scade la 59,95 $.
Din punct de vedere al dimensiunilor, noua Ritchey Cabrillo pentru gravel nu este cea mai scurtă. Comparată cu ce oferă alte mărci, lungimea ei este de 260 mm, cu 18 mm mai scurtă decât modelul Ritchey Streem și cu 5 mm mai scurtă decât Fizik Argo X, dar cu 10 mm mai lungă decât Prologo Scratch-M5 AGX Space testată de noi de curând.
Partea superioară a noii Ritchey Cabrillo este complet plată, de la vârf până la coadă, fiind astfel ușor să aluneci pe ea, în față și în spate, atunci când terenul este tehnic, așadar ideală pentru ciclocros și gravel. O curbură discretă, dispusă de-a latul, imită noul design „scurt și lat”, întâlnit și la alte mărci. Această formă oferă o susținere bună șezutului, ajutând la mișcarea soldului și piciorului. Ritchey Cabrillo este unisex, pe centru prezentând un canal care ajuta la eliberarea presiunii în zona perineală.
Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.