Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă…
Pentru anul viitor marea ştire de la Marin este că pentru bicicletele de munte, anumite modele, ansamblul Quad Link 3.0 al suspensiei a fost schimbat cu unul mai uşor denumit IsoTrack. Designul foloseşte ţevi seatstays flexibile pentru a elimina din pivoţi şi rulmenţii axului spate, lucru care oferă greutate mai mică şi rigiditate mai mare.
Marin spune că suspensia revizuită nu este chiar la fel de progresivă ca vechea Quad Link însă, mulţumită noii reglări a shock-ului optimizat pentru pârghiile IsoTrak vei obţine totuşi progresia necesară pe partea de mijloc şi finală a suspensiei.
În plus Marin oferă acum şi doar seturi cadru în plus faţă de biciclete complet echipate. Spre exemplu cadrul Mount Vision XM Pro cu suspensie de 140mm foloseşte acum platforma suspensiei IsoTrack şi vine echipat cu shock Fox Float X. Preţul este de 2.757 Euro. Pentru cadrele din aluminiu preţurile încep de la 1.880 Euro şi 4.387 Euro pentru carbon.
Marin Attack Trail este o bicicletă cu roţi de 27,5 inch şi shock de 150mm. Este o bicicletă pentru enduro care păstrează suspensia Quad Link şi care pentru 2015 primeşte doar o grafică nouă. Echipare include o furcă de 160mm cu un unghi relaxat al furcii şi ţevi stays scurte. Variantele cu cadru din aluminiu pornesc de la 2500 Euro în timp ce carbonul cel mai scump ajunge la 5640 Euro. Doar cadrul din carbon costă 2757 Euro.
Marin Rift Zone 9 există în gamă de mulţi ani însă pentru 2015 a fost complet revizuit. Cadrul combină o geometrie de cross country cu o suspensie spate de 110 mm. Echiparea completă va include o furcă de 120mm. Preţurile pornesc de la 1880 Euro pentru variantele complete cu cadru din aluminiu şi ajung până la un maximum de 5640 Euro pentru carbon. Varianta cu echipare XX1 şi Rockshox cântăreşte doar puţin peste 11 kg.
Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.