Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă…
Trelock, unul din liderii mondiali în domeniul antifurturilor de bicicletă, a anunţat ieri că urmează a-şi muta producţia din Asia înapoi în Europa. Andreas Rott, director general şi fondator al Trelock, are încredere în producţia amplasată în Europa de aceea a decis ca locaţia noii fabrici să fie chiar acolo unde îşi are marca originea, Münster, Germania.
Decizia a fost luată anul trecut, iar în acest moment construcţia noii fabrici din Germania este aproape gata. Potrivit lui Rott producţia în Europa va oferi companiei mai multă flexibilitate pentru consumatorul final, eficienţă mai bună, timpi mai scurţi de livrare şi comunicare mai bună. În acelaşi timp însă nu se pomeneşte nimic de preţuri.
Dar compania germană nu îşi va înceta complet activitatea din Asia. Trelock va continua să producă acolo pentru piaţa locală însă Rott este de părere că în timp din ce în ce mai multe mărci europene se vor muta înapoi acasă.
Noua fabrică amplasată în Münster lângă actualul sediu Trelock, va fi deschisă în iunie 2015 şi va angaja în jur de 130 persoane. În următorii 3 ani Trelock va investi în această nouă locaţie în jur de 5 milioane euro. Trelock produce lăcate antifurt, lumini şi ciclocomputere pentru bicicletă.
Este acest lucru unul bun? Ştim că producţia în Asia însemna în primul rând un preţ mai mic, datorita mâinii de lucru mai ieftine, în timp ce calitatea era foarte bună întrucât mărcile europene şi americane care produc în Asia nu îşi permit să-şi ştirbească prestigiul mărcii. Pe de alta parte criza financiara din Europa şi SUA, şi lipsa acesteia în Asia, poate a însemnat scăderea preţurilor de producţie şi alinierea lor la cele din Asia. Va genera producţia în Europa preţuri mai mari, europene, pentru produsele Trelock? Timpul ne va spune.
Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.