Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete…
Poți să uiți de Cross Country, Maraton sau All Mountain. YT-Industriez se concentrează doar pe sporturile cu adevărat extreme, iar gama de biciclete din 2012 reflectă perfect filosofia companiei: vei putea alege bicicleta potrivită dintre două modele full suspension, pentru Freeride și Downhill sau dintre trei hardtail-uri, pentru DirtJump, Slopestyle sau Street.
O noutate importantă este modelul Tues, din imaginea de mai sus. Față de Tues 2.0, despre care poți găsi informații mai jos în articol, Tues este oferit la un preț mult mai mic, fiind gândit ca o bicicletă de downhill accesibilă publicului larg. Astfel, pentru mai puțin de 2.000 de euro, te vei alege cu un full suspension capabil, echipat cu o furcă Rock Shox Boxxer RC, amortizor Rock Shox Kage RC, frâne Avid Elixir 3, schimbător de pinioane Sram X9 și angrenaj Truvativ Descendant.
Noul Tues 2.0 pentru Downhill este un cadru construit fără compromisuri, oricând gata să participe la un concurs de cupă mondială, cu țevi hidroformate și care vine cu o greutate redusă (3.9 kg, cu 500 de grame mai pușin decât modelul anului anterior) oferind în același timp rigiditate maximă. Cursa oferită de cadru este de 208 mm, pe Tues fiind instalat un amortizor cu o lungime de 267 mm. Poți alege singur lungimea chainstay-ului (partea inferioară a basculei) și ai de optat între trei valori: 42.5 cm, 43 cm sau 43.5 cm. De asemenea, setul de cuvete Cane creek Angle Set îți permite setarea unghiului headtube-ului între 63 și 65 de grade.
Modelul ROMP, pentru DirtJump și 4x a suferit câteva îmbunătățiri, menite să-i crească performanțele. Astfel, ROMP utilizează un gât conic pentru rigiditate crescută și urechi noi ce pot fi reglate după bunul plac. Astfel, vei avea întotdeauna siguranță că utilizând o transmisie single speed, lanțul va sta mereu întins. Cu o greutate de 13.2 kg și cu o configurație de piese bună, ROMP va face zile grele modelelor concurente.
Iubitorii cadrelor din CrMo, pot alege pentru DirtJump modelul DirtLove. Greutatea de doar 11.2 kg a bicicletei va face din aceasta o ofertă cât se poate de atractivă. Dacă mai iei în calcul și echiparea cu Rock Shox Argyle R, frâna Avid Elixir 5 sau angrenajul Truvativ Descendant ai o bicicletă completă, gata oricând să încaseze șocurile puternice provenite din jump-uri. Chiar și pe cele din jump-urile eșuate.
Informații complete pe yt-industries.com.
via YT Industries
Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete testate și evaluate în mod obiectiv. Pedalează din 1998 pe mountainbike și din 2009, aproape zilnic, pe site-ul de față.
deci AM nu e extrem in schimb streetul e… mmmmkk
Oricare dintre ele poate intra in categoria sporturilor extreme daca traseele sunt de asemenea natura 🙂 Dar ne-am referit strict la cum sunt ele catalogate ca dispicipline. La urma urmei Downhill-ul chiar nu poate fi comparat cu All Mountain-ul.
ma legam strict de semnatica 🙂 evident ca nu compar DH cu AM, dar nici AM nu e street :B
oricum cadrul de DH arata interesant, cele de street sint in nota normala de banalitate pt categoria aia, nu ca ar fi loc de multe inovatii dpdv al geometriei.