Acum citesti
Noile frâne Formula RO 2012

Oare ce mai poți modifica la un set de frâne hidraulice pentru a le spori performanțele? Italienii de la Formula au găsit se pare o soluție care va propulsa noile frâne RO în topul preferințelor multor iubitori de Cross Country. Denumirea de RO provine de la Radial master cylinder/Oval piston, așadar ai ghicit: pistoanele aflate în interiorul etrierelor sunt ovale.


Așa și, ce-i cu asta? Este, pentru că inginerii de la Formula susțin că puterea generată de două pistoane egale este echivalentul utilizării a patru pistoane în etrier. Asta înseamnă o creștere de aproximativ 15% a puterii de frânare, față de modelul Formula TheOne.


În rest, specificațiile nu diferă foarte mult de ceea ce oferă și alți concurenți: manete de tip flip-flop (interschimbabile, stânga cu dreapta), reglaj pentru distanța levierului față de ghidon sau reglaj pentru distanța plăcuțelor față de disc. Vei putea achiziționa aceste frâne împreună cu discuri de 160, 180 sau 203 mm, simple sau construite din două bucăți, asemenea celor de la Shimano, modelul XTR. Acestea din urmă se anunță a fi mai performante și mai durabile.


Greutatea este de 337 de grame, iar prețul nu a fost făcut pentru moment public.


via Formula


Vezi Comentariu (1)
  • Foarte faine,puternice si usoare franele Formula dar ai o gramada de bataie de cap cu ele, dupa un an la RX deja pistoanele din maneta sunt varza, trebuie sa le schimb, nu mai revine maneta inapoi, am luat deja un kit, pistoanele se blocheaza in etrier, manetele foarte expuse la cazaturi, am rupt una deja, toate sunt rezolvabile dar te costa, noroc ca acum si-au deschis shop online, au ajuns piesele in 2 zile dar a fost 20 eur doar transportul la piese de 40 de eur intr-un plic.

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

eight + twenty =