Acum citesti
Diamante americane: Trek Madone și Domane 2013

După lansări peste lansări ale gamei pentru 2013 ale diferitelor mărci de renume, a venit rândul și celor de la Trek să își joace cartea. Americanii au prezentat oficial gamele Madone și Domane pentru 2013, ambele cu îmbunătățiri notabile în ceea ce privește aerodinamica, greutatea și rigiditatea. Și veștile bune continuă pentru cei care tânjesc după o cursieră Domane, pentru anul viitor fiind disponibilă o versiune mai accesibilă ca preț.

Seria Madone va dispune de seriile 5, 6 și 7 de carbon OCLV, greutatea unui cadru din cea din urmă serie fiind de 750 de grame, iar ansamblul cadru-furcă pierde în total față de varianta precedentă 200 de grame fără a sacrifica din confort și rigiditate. La hemoragia de grame a contribuit și stratul de vopsea U5 Vapor Coat, peste care au fost aplicat un minim de abțibilde. Totodată, putem spune că Trek se înscrie prin acest design în tipul de aspect stealth.

Țevile cadrelor Madone și a furcilor care le echipează au fost remodelate și au căpătat profilul KVF (Kammtail Virtual Foil), care, conform spuselor producătorului, îmbunătățește aerodinamica cu până la 25% față de modelele anterioare. În ciuda acestei îmbunătățiri, Trek subliniază că rigiditatea laterală este la aceeași parametri înalți.

Un ultim aspect legat de Madone sunt variantele H1 și H2. Acestea se referă la poziția mai agresivă sau mai comodă pe care o asigură bicicletele în cauză. Astfel, dacă H2 are headtube-ul ceva mai înalt pentru a asigura un confort sporit, H1 este destinată celor care nu se plâng de durerile de spate și pot sta aplecați într-o poziție care asigură un plus aerodinamic. Dintre alte trăsături ale gamei Madone 2013 sunt bottom bracket-ul BB90 și designul complet compatibil cu setul electronic Shimano Di2. Mai mult, în cadru este integrat DuoTrap ANT+, un dispozitiv de măsurare al cadenței și vitezei.

Seria Domane, introdusă la începutul acestui an și reprezentată de modelul de nivelul 6-Series, este caracterizată de tija de șa flexibilă mulțumită unui punct de îmbinare de pe top tube, care oferă un confort sporit când e vorba de denivelări. Acum, mașina de viteză pentru pavate este disponibilă și în cadrul seriilor 4 și 5, din carbon, dar și al seriei 2, din aliaje de aluminiu,

Vezi Comentarii (0)

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

18 − 2 =