Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă…
Seria Apidura Racing pentru bikepacking, primește un nou produs, o borsetă mai lungă, ce se instalează pe top-tube și care acoperă acum aproape toată lungimea țevii. Accesul la lucrurile din interior se poate face și din față și din spate, mulțumită fermoarului dublu. Acest tip de borsetă este folositor în special cicliștilor de anduranță care obișnuiesc să pedaleze fără oprire sute de kilometri.
Detalii tehnice Apidura Racing Long Top Tube Pack
Noua borsetă Apidura Racing Long Top Tube Pack, are o capacitate de 2L și o greutate de 210 g. Modelul original avea o capacitate de doar 1L. Borseta este construită din același material Hexalon, impermeabil și rezistent la frecare, pe care sunt aplicate elemente reflectorizate sub forma logoului Apidura.
Borseta se fixează pe top-tube cu două benzi velcro, la care se adaugă a 3a a cărei poziție poate fi modificată în funcție de nevoi. A 4a bandă velcro fixează borseta în jurul țevii steerer a furcii, iar a 5a curelușă, reglabilă ca lungime, o fixează în jurul tijei de șa. Așadar nicio șansă ca această borsetă să se miște pe bicicletă fără voia ta. Faptul că este prinsă de bicicletă și în față și în spate face ca borseta să nu se miște când tragi de fermoare, în ambele direcții, cand vrei s-o deschizi.
La interior vei găsi un despărțitor mobil, cu dublu rol. Pe de o parte menține forma borsetei, să nu se umfle lateralele de la lucrurile puse în ea, pe de altă parte împarte borseta în două compartimente a căror capacitate o poți modifica în funcție de poziția în care pui despărțitorul.
Borseta este echipată în față cu o deschizătură specială, protejată de ploaie, prin care scoți cablul cu care alimentezi lanterna, telefonul sau ciclocomputerul de la bateria externă pe care o ai în borsetă.
Prețul borsetei Apidura Racing Long TT Pack
Noua Apidura Racing Long TT Pack are prețul de 80 euro și este deja disponibilă pe piață. Pentru livrare în România se mai adaugă taxa de 3,9 euro.
Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.