Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete…
Dacă modelul anterior costa 9.799 de euro și era ceva mai greu, noul Scott Spark 700 Ultimate, va costa 11.900 de euro și va cântări doar 10.3 kg, o valoare excelentă pentru un full-suspension cu suspensii de 120mm. Se poate lăuda de asemenea cu unul dintre cele mai ușoare cadre full-suspension din lume, acesta fiind construit din fibră de carbon HMX. Așa cum era de așteptat, noul Spark va fi dotat cu un sistem de transmisie electronic, Shimano XTR Di2, cadrul fiind adaptat în acest sens.
Mai multă electronică se regăsește la nivelul amortizoarelor, furca Fox iRD și amortizorul spate Fox eNude iRD, dezvoltat special pentru această bicicletă. Chiar și telecomanda care blochează ambele amortizoare, cunoscută drept TwinLoc, este începând cu anul acesta acționată electronic. Nu în ultimul rând, sistemul Traction Control permite utilizarea a 3 setări diferite pentru cursa amortizoarelor și geometrie.
Odată cu ajustarea geometriei se poate ajusta și înălțimea bottom bracket-ul, prin urmare a angrenajului deci a gărzii la sol. Bicicleta va fi dotată cu un sistem de transmisie Shimano XTR Di2, care include 22 de viteze. Frânele provin din aceeași gamă, cu rotoare Icetech de 180, respectiv 160 de mm.
În ceea ce privește geometria, noul Spark mizează pe un headtube poziționat la 68.3-68.8 grade, în funcție de setările pe care le alegi. Asta înseamnă că și cei de la Scott urmează trendul unui unghi mai relaxat pentru furcă, bicicleta devenind astfel mult mai capabilă pe coborâri. De menționat este faptul că bicicleta rulează pe roți de 27.5 inch (specificație de dedus din denumirea modelului – seria 700) și este disponibilă în 4 dimensiuni: S, M, L și XL.
Mai multe detalii pot fi găsite pe site-ul celor de la Scott.
via Scott
Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete testate și evaluate în mod obiectiv. Pedalează din 1998 pe mountainbike și din 2009, aproape zilnic, pe site-ul de față.