Acum citesti
Noul Dartmoor Hornet 2012

Dartmoor Hornet se dorește a fi o companie de nădejde, fie că vorbim de traseele de 4x, all mountain, poteci de freeride sau de trasee ușoare de downhill. Așadar, o bicicletă multivalentă, gata oricând să-și etaleze calitățile pe traseele abordate de tine.

Cum le reușește celor de la Dartmoor acest truc? Se bazează în primul rând pe un cadru solid. Dacă îl achiziționezi separat, ai la dispoziție opțiunea de headtube conic, menită să sporească rigiditatea cadrului. Dacă vei achiziționa bicicleta completă, nu vei beneficia de gâtul conic, în schimb te vei alege cu o furcă RST Storm cu o cursă de 140 mm, un angrenaj Truvativ Ruktion cu o foaie de 36 de dinți și cu un set de frâne Promax DSK 907 cu discuri generoase de 180 de mm.

Schimbătorul de pinioane este un Shimano Sora pentru 8 viteze cu o patină foarte scurtă. Aceasta are rolul de a atenua din mișcările verticale ale schimbătorului atunci când pedalezi pe trasee puternic denivelate. Anvelopele au fost special alese pentru a oferi o aderență  bună, fiind furnizate de Kenda, modelul Kinetics în formatul 2.35.

Dacă te decizi să achiziționezi bicicleta completă, află că aceasta cântărește 15.1 kg în dimensiunea de 14 inci. Cei care vor opta pentru cadru, vor putea alege între dimensiunea de 14 inci (2.2 kg), 16 inci (2.24 kg) sau 18 inci (2.3 kg).

Bicicletele Dartmoor pot fi achiziționate în România prin Bike Nature.

Extra detalii pe dartmoor-bikes.com.

via Dartmoor

Vezi Comentarii (4)
  • Foarte trista echiparea noului Hornet… Baietii care au achizitionat doar cadrul in 2011 l-au echipat mult mai frumos, de ex. cu furci RS Domain sau Pike, Marzo 55 sau 66, angrenaj Holzfeller, frane hidraulice gen Code, Elixir, schimbator Sram X7, X9. Un mare pacat sa echipezi acest cadru cu RST, Promax, acestea sunt firme care le gasim in general pe DHS-uri. Nici la capitolul greutate situatia nu sta prea bine, si anul trecut tot aceeasi greutate a avut, ma asteptam sa mai piarda cateva grame pentru 2012. Sa speram ca macar unele chestii care nu erau bine facute la Hornet 2011, adica sudurile, sa fie facute bine la Hornet 2012.

  • Ii dau dreptate lui ivanmarius, mai putin un lucru sau doua, sudurile cadrului din 2011 sunt foarte bune, spun acest lucru pentru ca l-am studiat si dupa, l-am cumparat. Nu vorbesc in calitate de incepator ci de cunoscator cu diploma in mecanica. Greutatea este mai multa decat decenta, avand in vedere ca Hornet-ul este un cadru de FR/AM si nu un cadru de XC, nici macar Dirt. Concurentii au cel putin 500g in plus, acesta avand o greutate remarcabila pentru disciplina lui. Cadrul are o geometrie agresiva, potrivita coborarii si a virajarii, cat si urcarii, cu anumite setarii ale inaltimii seii. Ca si avantaj al cadrului din 2011, „top tube-ul” era hidroformat, ceea ce-i conferea un design mai bun dar si o rezistenta marita. Cat despre „head tube-ul” conic, care ofera o rezistenta sporita, e o vrajeala pur comerciala, menita sa vina ca noutate si sa vanda furcile producatorilor. Asa nu poti monta furca ta veche pe un cadru nou, etc. Cat despre echiparea care zicea si ivanmarius, este mai mult decat jalnica, pentru un cadru care m-a impresionat, atat din punct de vedere tehnic cat si estetic. Bafta.

  • Salut. Ma ajutati va rog cu o nelamurire. Ce provenienta au aceste cadre, mai exact unde se fac, cine este producatorul oficial si din ce tara. Va multumesc anticipat

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

2 × three =