Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete…
Așa-i că acest nou Orange ți se pare cumva identic cu ultimul de care ai aflat? Nu te speria, căci nu este nimic în neregulă cu tine, dar nici cu britanicii de la Orange. Totul se datorează faptului că sunt atât de dedicați design-ului suspensiei de spate, încât chiar ai impresia că nu este nicio diferență între generații. Iar dacă ei apelează mereu la această soluție este pentru că suspensia și-a dovedit eficiența în timp, fiind totodată durabilă și ușor de întreținut. Așadar, de ce ai schimba ce funcționează perfect?
Dar pentru că marketing-ul o cere, au fost nevoiți să ambaleze noul produs sub motto-ul Less is more. Vorbe care nu impresionează dar care descriu perfect această bicicletă. Cu siguranță le vei da dreptate, imediat după ce vei avea ocazia să faci o tură pe un Orange.
Suspensia modelului Four va avea 120mm și va găzdui o furcă de 130mm. Chainstay scurt și top tube lung nu mai sunt specificații care să reprezinte vreo inovație în segment, însă combinate cu know-how-ul englezilor, se pare că avem în fața ochilor o bicicletă foarte capabilă, axată mai mult pe distracție. Iar dacă te numeri printre puținii cumpărători care sunt alergici la bicicletele produse în Asia, află că Orange-urile sunt concepute și construite în Marea Britanie. Construit înseamnă în acest caz, sudarea țevilor cadrului și oferirea lui ca un întreg și nu doar asamblarea bicicletei.
Evident că pentru aceste lucruri trebuie să scoți și ceva bani din buzunar. 4.600 de lire pentru modelul de top, Factory, 3.700 de lire pentru modelul RS și 2.800 de lire pentru versiunea de bază, Pro.
Cadrul separat este oferit pentru 1.600 de lire.
Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete testate și evaluate în mod obiectiv. Pedalează din 1998 pe mountainbike și din 2009, aproape zilnic, pe site-ul de față.