Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă…
Italienii de la Vittoria / Geax lucrează la o mişcare ce priveşte produsele lor şi mărcile pe care le reprezintă. Dacă până acum Geax era marca de anvelope dedicate offroad-ului şi Vittoria erau anvelopele pentru şosea, de la anul totul se va reuni sub numele şi marca Vittoria.
Astfel vom avea acum Vittoria Goma, o anvelopă gândită pentru enduro şi all mountain care va dispune de specificaţii precum sens de rotaţie multiplu, margini eficiente în trepte, un nou compus aderent, profil optimizat pentru rezistenţă redusă la înaintare, proeminenţe ascuţite pentru eficienţă la frânare şi spaţiere optimizată între protuberanţe pentru eficienţă atât pe suprafaţă uscată cât şi umedă.
Vittoria Goma a rezultat din nevoie de a combina tehnologiile folosite la cross country şi la downhill pentru a dezvolta o anvelopă bună pentru noua disciplină enduro. O anvelopă perfectă pentru enduro trebuie să ruleze ca una pentru XC, dar care să aibă aderenţa şi rezistenţa unei anvelope de DH. Toate acestea în timp ce greutatea rămâne cât mai mică cu putinţă. Greutăţile sunt între 730 şi 1160 grame în funcţie de dimensiune (26; 27,5 sau 29 inch), balonaj (2,25 sau 2,4) şi tehnologia folosită (Rigid, TNT sau pliabil).
Peyote, Barzo şi Jafaki sunt însă primele anvelope produse 100% sub marca Vittoria, celelalte fiind preluate de la Geax.
Peyote este o anvelopă uşoară pentru cross country, de dimensiunile 2.1 şi 2.25. Profilul a fost studiat să ofere următoarele avantaje: unghiuri multiple pentru aderenţă, profil redus, rezistenţă şi curăţare automată a noroiului. A rezultat o anvelopă deosebit de manevrabilă care oferă viteză pe teren ferm. Greutăţile sunt între 550 şi 880 grame în funcţie de dimensiune (27,5 sau 29), balonaj (2,1 sau 2,25) şi tehnologia folosita (Rigid, TNT sau pliabil).
Vittoria nu se opreşte însă la anvelope ci continuă cu jante, mai precis seturi de jantă plus anvelopă. Setul este oferit în acest mod pentru ca ciclistul să beneficieze de potrivirea perfectă dintre anvelopă şi jantă.
Vittoria Deamion este noua jantă din aluminiu destinată curselor „light enduro”. Noua roată este alcătuita din janta asimetrică Vittoria WSR de 28mm – pentru a asigura susţinerea perfectă chiar şi pentru cele mai late anvelope, butucii Vittoria AP – cu 4 rulmenţi pentru spate şi 28 de spiţe „trase”. Prinderea pentru discul de frână este Shimano Centerlock, prindere ce poate fi convertită la 6 şuruburi.
Janta este tubeless-ready şi dispune de tehnologia Speedlock a profilului intern care oferă acea compatibilitate mai bună pentru anvelopele tubeless, o umflare mai uşoară şi o protecţie suplimentară împotriva dejantării. Butucul spate funcţionează cu orice casetă de pinioane – 9, 10, 11 viteze). La fel ca şi alte roţi noi de la Vittoria, Deamion sunt livrate împreună cu huse speciale pentru transport.
Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.