Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete…
Toată povestea cu bicicletele construite de producători auto este în general lectură digerabilă, pentru cei care vor neapărat să-și cheltuiască banii pe un produs care în fond nu diferă prea mult de unul standard, dar care poartă cele 4 inele pe cadru. Statut, ar spune unii. Prostie, ar spune alții.
De data aceasta inginerii de la Audi și-au luat un pic rolul în serios și au prezentat un nou concept de e-bike, care pare că nu mai seamănă cu nimic din ceea ce am văzut până în prezent. Și mai mult decât atât, arată chiar bine! Recunoaște!
Dacă tot nu te-am convins, să-ți spun câteva dintre cele mai importante specificații ale bicicletei, aflată momentan în stadiul de concept. Cadrul este construit din carbon, motorul este amplasat foarte jos și generează un raport (power-to-weight) de 9 kg/kW oferind mai multe moduri de funcționare: pure (totul depinde de tine), egrip (doar cu motor electric) sau pedelec (motorul te susține, dar nu total).
Mai jos, Julien Dupont ne arată cât de ușor este de utilizat noua bicicletă concept.
via Audi
Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete testate și evaluate în mod obiectiv. Pedalează din 1998 pe mountainbike și din 2009, aproape zilnic, pe site-ul de față.
Frumos..dar sunt curios care ar fi pretul si cate kg are..:)…
greutate undeva pana pe la 26 cu tot cu baterie. arata excelent dar pana la productia in serie mai este…
Unde mai este farmecul plimbatului cu bicicleta ?! Mai bine nu ii mai puneau pedale sa fie treaba completa !!
mountain bike in primu rand trebuie sa fie fun. daca vrei sa pedalezi te dai cu bicicleta de zi cu zi. sunt sigur ca cine isi cumpara aceasta bicicleta, mai are cel putin una in garaj, si nu sta la bloc.