Acum citesti
Specialized Turbo Levo FSR: e-bike cu 250W și cuplu de 90Nm

Specialized lansează vârful de gamă al bicicletelor electrice, noul Turbo Levo FSR, cu roți de 27+ (sau 6Fatty). Acesta nu doar că va beneficia de piese de top, însă are un motor și un acumulator dezvoltate de Specialized împreună cu producătorul german Brose, ambele fiind elegant încastrate în cadru. Atât de bine, încât la o primă privire s-ar putea să nu observi că este vorba despre un e-bike.

specialized-turbo-levo-1Cadrul este construit din aluminiu și oferă o cursă de 140mm, suficientă chiar și pentru trasee mai dificile. Dacă mai pui în calcul și anvelopele groase, în formatul 27+, obții o bicicletă cât se poate de potentă pentru coborâri. Iar urcările? Urcările le vei lăsa în grija motorului ce generează 250W și al acumulatorului, cu o putere de 504 Wh, cât se poate de suficientă chiar și pentru urcări lungi și susținute.

specialized-turbo-levo-5Motorul și acumulatorul beneficiază de protecții suplimentare, montate imediat sub acestea.

specialized-turbo-levo-4Pe ghidon nu vei întâlni niciun display: ai doar un buton prin care alegi nivel de susținere la pedalat al motorului, iar autonomia acumulatorului poate fi verificată direct pe acesta, unde este semnalizată cu 10 LED-uri.

specialized-turbo-levo-3Din echipare, fac parte o furcă Rock Shox Pike (140mm), un amortizor Fox Float Factory DPS cu AutoSag, sistem de transmisie Sram XX1, frâne Sram Guide RS Carbon sau roți Roval Traverse SL38.

specialized-turbo-levo-2Prețul și greutatea nu au fost menționate în comunicatul de presă, dar te poți aștepta la un cost de aproximativ 9.000 de euro și o greutate undeva sub 17kg.

specialized-turbo-levo-6via Specialized

 

Vezi Comentariu (1)
  • Sunt forte curios câte persoane pot fi interesate de biciclete făcute exclusiv din lemn. Unicate lucrate de mână – adică adevărate opere de artă ( în genul modelismului de clasă ) – evident ușoare și ecologice, care pot să rămână totuși în limita unor prețuri civilizate. Mai am ceva de lucru la câteva detalii, dar o să postez niște fotografii cu încercările mele,.. dacă există interes.

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

one × five =