Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete…
Specialized lansează vârful de gamă al bicicletelor electrice, noul Turbo Levo FSR, cu roți de 27+ (sau 6Fatty). Acesta nu doar că va beneficia de piese de top, însă are un motor și un acumulator dezvoltate de Specialized împreună cu producătorul german Brose, ambele fiind elegant încastrate în cadru. Atât de bine, încât la o primă privire s-ar putea să nu observi că este vorba despre un e-bike.
Cadrul este construit din aluminiu și oferă o cursă de 140mm, suficientă chiar și pentru trasee mai dificile. Dacă mai pui în calcul și anvelopele groase, în formatul 27+, obții o bicicletă cât se poate de potentă pentru coborâri. Iar urcările? Urcările le vei lăsa în grija motorului ce generează 250W și al acumulatorului, cu o putere de 504 Wh, cât se poate de suficientă chiar și pentru urcări lungi și susținute.
Motorul și acumulatorul beneficiază de protecții suplimentare, montate imediat sub acestea.
Pe ghidon nu vei întâlni niciun display: ai doar un buton prin care alegi nivel de susținere la pedalat al motorului, iar autonomia acumulatorului poate fi verificată direct pe acesta, unde este semnalizată cu 10 LED-uri.
Din echipare, fac parte o furcă Rock Shox Pike (140mm), un amortizor Fox Float Factory DPS cu AutoSag, sistem de transmisie Sram XX1, frâne Sram Guide RS Carbon sau roți Roval Traverse SL38.
Prețul și greutatea nu au fost menționate în comunicatul de presă, dar te poți aștepta la un cost de aproximativ 9.000 de euro și o greutate undeva sub 17kg.
Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete testate și evaluate în mod obiectiv. Pedalează din 1998 pe mountainbike și din 2009, aproape zilnic, pe site-ul de față.
Sunt forte curios câte persoane pot fi interesate de biciclete făcute exclusiv din lemn. Unicate lucrate de mână – adică adevărate opere de artă ( în genul modelismului de clasă ) – evident ușoare și ecologice, care pot să rămână totuși în limita unor prețuri civilizate. Mai am ceva de lucru la câteva detalii, dar o să postez niște fotografii cu încercările mele,.. dacă există interes.
ACEST SITE FOLOSEȘTE COOKIE-URI! CLICK PENTRU DETALII.
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Sunt forte curios câte persoane pot fi interesate de biciclete făcute exclusiv din lemn. Unicate lucrate de mână – adică adevărate opere de artă ( în genul modelismului de clasă ) – evident ușoare și ecologice, care pot să rămână totuși în limita unor prețuri civilizate. Mai am ceva de lucru la câteva detalii, dar o să postez niște fotografii cu încercările mele,.. dacă există interes.