Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete…
Tarmac SL4 este bicicleta pe care va concura Contador în Turul Franței, ediția 2011. Întreg cadrul a fost regândit pentru a-i reduce și mai mult din greutate dar în același timp pentru a-i crește rigiditatea torsională și laterală. Noul Tarmac SL4 este dealtfel cu 16% mai rigid decât modelul anterior iar comparat cu competitorii direcți, înregistrează cea mai mică masă totală. Astfel noul Specialized Tarmac SL4 cântărește doar 1.995 de grame (cadru, furcă, cuvete, angrenaj).
Bottom Bracket-ul și bascula sunt o singură piesă, care se întinde de la angrenaj până la urechile cadrului realizate tot din carbon, dar cu inserții de metal pentru a le proteja în timpul schimbului de roți.
Furca urmează același principiu precum cel al cadrului, fiind realizată din carbon și beneficiind de urechi similare pentru prinderea roții. În țeava inferioară a cadrului regăsim toate cablurile, ascunse perfect. Va exista și o versiune Di2 (schimbătoare electronice) dar nu au fost făcute publice date despre prețuri sau alte versiuni.
via Specialized
Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete testate și evaluate în mod obiectiv. Pedalează din 1998 pe mountainbike și din 2009, aproape zilnic, pe site-ul de față.
Insertiile de metal folosite la urechile furcii posterioare sunt mai degraba pt. a le spori rezistenta si totodata pt. a le proteja in timpul schimbului de roti.
Aceiasi stupizenie de bascula prezenta la un cadru fara suspensie….:d