Acum citesti
Rotwild + AMG = GT S AMG Hardtail 29er

Producătorul de biciclete Rotwild și AMG, divizia sport a Mercedes Benz nu se află prima astfel de colaborare. În trecut au mai lucrat la câteva proiecte, încercând să transforme biciclete în… vehicule sportive, cu pedale. Evident că aici este vorba despre a atinge inima unor colecționari, dispuși să plătească aproape 10.000 de euro pentru un Rotwild GT S AMG Hardtail 29er.

rotwild_gt_s_amg_2015_1

Între mașinile sport preparate de AMG și această bicicletă nu există puncte comune, exceptând poate vopseaua. Cadrul este dezvoltat de către Rotwild, căci sunt este singura companie care chiar se pricepe la biciclete, însă producătorul ne dezvăluie faptul că n-ar fi vorba doar despre aspect, ci despre un cadru dezvoltat de zero, cu geometrie racing: unghi al headtube-ului de 70 de grade și unghi de 74 de grade al seat tube-ului. Chainstay-ul măsoară 435mm. Deși este construit manual, cu multă atenție la detalii, nu ni se spune nimic despre greutatea acestuia, crucială într-un astfel de segment de preț. Amuzant mi se pare în schimb faptul că cei de la Rotwild specifică greutatea de 267 de grame a unei frâne.

amg-gts_DSC_0852

Sistemul de transmisie este electronic, furnizat de Shimano, modelul XTR Di2, cu două foi și 11 pinioane. Frânele provin de la Formula, modelul AMG R1 RACING FCS, roțile de unde altundeva dacă nu la Crank Brothers (căci la ei apelezi când chiar vrei să impresionezi pe cineva cu un set de roți), iar furca tot de la Formula, modelul 33 Factory.

amg-gts-detail_DSC_0879-01von100

Dacă totuși te enervează textul meu ușor sarcastic și deja ești hotărât să o cumperi, află că mai primești câte ceva la pachet: o geantă de voiaj unde poți stoca bicicleta, o pompă Topeak pentru setarea presiunii din furcă, un rucsac de la Ergon și o trusă de scule, toate în aceeași nuanță de culori precum cadrul.

ROTWILD Booklet AMG GTS 11.indd

Pe măsură ce mă uit la fotografii îmi dau totuși seama că o astfel de bicicletă arată bine lângă un Mercedes GT S AMG, cu condiția să nu fie parcată în garajul de sub blocul de garsoniere, ci mai degrabă în garajul unei case de lux. Vorbește oare invidia din mine? Ah, nu. Mai degrabă rațiunea. Este un buget ideal pentru o bicicletă de Cross Country de top și una de Enduro, poate chiar și pentru un mic vehicul cu care să te deplasezi spre munte.

rotwild_gt_s_amg_2015_2Modelul este limitat la 100 de bucăți, așadar, fii pe fază, căci lansarea are loc luna viitoare.

 

Vezi Comentarii (0)

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

two × 3 =