Acum citesti
Riders Club 2013 se încheie cu Comana Park Trophy

Campionatul de mountain bike pe niveluri de abilitate Riders Club a ajuns la ultima competiție din acest an, de această dată pregătind un traseu cu un peisaj de excepție, oferit de  Răzvan Jugănaru, cel care a creat multe din traseele Riders Club din acest an. Echipa MPG, alături de Răzvan vă așteaptă cu nerăbdare la startul ultimului eveniment din 2013!

comana_park_trophy

Concursul din 26 octombrie va fi unul de tip XCM. Evenimentul este deschis tuturor participanților și se va desfășura pe niveluri de dificultate, așa cum ați fost obișnuiți, conform nivelurilor definite de sistemul Riders Club, după cum urmează:

  • Traseu 18 km: Riderii de nivel 4 masculin și cei de nivel 3 și 4 feminin vor parcurge tura de 18 km o dată.
  • Traseu 36 km: Riderii de nivel 3 masculin și cei de nivel 1 și 2 feminin vor parcurge tura de 18 km de două ori.
  • Traseu 54 km: Riderii de nivel 1 și 2 masculin vor parcurge tura de 18 km de trei ori.

Punct de plecare va fi la stadionul de fotbal din localitatea Mihai Bravu, diferența de nivel fiind de 150 m și existând două puncte de alimentare pe parcurs.

Cei care încă nu s-au înscris, o mai pot face online până vineri, 25 octombrie, ora 20:00, sau la fața locului, înainte de start. Până pe 20 octombrie, taxa de participare este 60 de lei, între 21 și 25 octombrie taxa va fi de 80 de lei, iar sâmbătă, în dimineața evenimentului, prețul va fi de 100 de lei.

Participanții vor beneficia în pachetul de concurs de: covrigei GrandPapa și biscuiți Poieni, tricou de concurs (doar pentru cei care se inscriu online), voucher discount 200 de lei Sport Guru (valabil la achiziția unei biciclete Cube, model 2014), voucher cadou de înscriere gratuită în sistemul Tenis Partener (95 ron), număr de concurs cu cip de cronometrare. La finalul competiției, cicliștii vor primi câte o medalie de finisher, o porție de paste, covrigei GrandPapa și o doză de Ursus Cooler (bere fără alcool).

Pachetele de concurs se vor distribui miercuri (23 octombrie), joi (24 octombrie) și vineri (25 octombrie), în intervalul orar 17:00-19:00, la sediul MPG, pe str. W.A. Mozart 25A2, Sector 2. Alte beneficii oferite participanților:

-Serviciu de transport al bicicletei și al participantului (dus-întors, contra sumei de 35 de lei, valabil doar pentru cei care își anunță această intenție până la data de 22 octombrie.

-Apă La Fântâna și băutură energizantă Gatorade pe traseu și la punctul de alimentare de la Start/ Finish;

-Selecție de fructe Abbara la punctul de alimentare de la start;

-Asistență medicală Crucea Roșie Română – Filiala Sectorului 5 București, prin serviciul AMBU-CR la punctul de start și pe traseu;

-Servicii de comunicații de urgență oferite de Asociația Salvatorilor Voluntari pentru Situații de Urgență;

-Arbitri și 30 de voluntari pe traseu din partea Brigăzii de Voluntari;

-Servicii de spălare biciclete oferit de Skil și URBAN SA

-Servicii de securitate pe parcursul evenimentului din partea Force 1.

Cum se ajunge la start?

Startul va avea loc chiar de pe stadionul de fotbal Mihai Bravu din judetul Giurgiu. Din E70 se va face stanga pe DJ 603 catre Mihai Bravu. Imediat dupa ce se iese din Mihai Bravu, se gaseste destinatia finala si anume stadionul de fotbal Mihai Bravu.

Despre noul program de transport al bicicletelor/persoanelor.

Bicicleta va fi adusa, pentru transport, in dimineata competitiei, intr-o locatie ce va fi anuntata in perioada urmatoare, tot acolo urmand sa se afle si autobuzele ce vor transporta persoanele la start. Fiecare detinator de bicicleta isi va scoate singur roata fata si o va pastra (urmand sa o transporte cu autobuzul pus la dispozitie de MPG sau masina personala). Pentru transportarea in conditii cat mai bune de siguranta si pentru a se evita atingerea bicicletelor, in camion fiecare bicicleta va fi fixata prin prinderea furcii din fata de un sistem special, montat pe podeaua camionului. Montarea bicicletei pe suport se face in prezenta proprietarului. Bicicletele vor fi demontate din suporturi si descarcate in zona de start dupa sosirea autocarelor/ autobuzelor puse la dispozitie de Riders Club. Predarea bicicletei se va face pe baza biletului cu numarul de concurs, primit la urcarea acesteia in camion.

Serviciul de transport va fi asigurat contra cost (35 de lei), si se va face doar pe baza de rezervare prin e-mail, la [email protected] si include atat transportul bicicletei, in camion, cat si cel al persoanei, cu autobuzul/ autocarul, dus-intors.

Vor fi luate in considerare doar rezervarile cu plata confirmata pana pe data de 24 octombrie. Plata se poate face online prin PayU, accesand acest link.

Program

  • 09.00: Deschiderea inscrierilor si ridicarea pachetelor de concurs
  • 11.30: Inchiderea inscrierilor si ridicarea pachetelor de concurs
  • 11.45: Sedinta tehnica
  • 12.00: Start nivelul 1 si 2
  • 12.03: Start nivelul 3
  • 12.06: Start nivelul 4
  • 16.00: Timp limita de parcurgere a traseului. Incepand cu ora 15:00, cei care mai au de facut o tura vor fi opriti de arbitri la punctul de start
  • 16.30: Festivitatea de premiere
Vezi Comentarii (3)

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

1 × 5 =