Acum citesti
Primul Fatbike românesc: Pegas Cutezător

Aflăm de la Pegas de lansarea unui model de bicicletă, un Fatbike care aparent păstrează design-ul care a consacrat marca, dar care respectă conceptul în linii mari și care este oferit la un preț foarte atractiv, de 1.799 Lei (până în 28 februarie). Bicicletele ar urma să fie livrate după data de 28 martie.

pegas-cutezatorIată ce ne spun cei de la Pegas:

Pegas Cutezator este un model din gama celor care reprezinta evolutia Pegas. Este proiectat sa fie folosit in toate anotimpurile si pe toate tipurile de teren. Are o tinuta de drum deosebita continuand linia clasic a designului Pegas, dar are cateva caracteristici care il vor face pe utilizator sa simta o experinta deosebita.

Pornind de la rotile foarte late de tip Fat Bike care pot trece usor peste suprafetele denivelate sau cadrul kaki tip army care ofera o senzatie de safari si pana la confortul oferit de un schimbator de viteze shimano si franele solide pe disc care asigura control si stabilitate in orice situatie.

Specificații tehnice

Cadru – Otel, Geometrie Urbana Pegas
Dimensiune cadru – 450 mm ( ~ 17″ )
Furca – Otel, brate drepte
Cuvete Ghidon – Neco 1-1/8″ cu filet, semirulment, protectie praf
Butuc fata – Corp Aluminiu, ax Cr-Mo
Butuc spate – Aluminiu cu filet pt Freewheel
Jante – Aluminiu, late, 559x80mm, 36 gauri
Anvelope – CST BFT 26×4.0
Pinioane – Shimano TZ21, Frewheel 7 pinioane 14-28 dinti
Schimbator spate – Shimano RD-TX35 7 viteze
Maneta schimbator – Shimano SL-TX30 7 viteze, schimbator la deget
Frane – Disc, actionare mecanica, etrier aluminiu, discuri 160mm fata/spate
Manete frana – Levier 3 degete, levier+corp aluminiu
Sa – Aspect cruiser cu arcuri cauciuc
Ghidon – Pegas, Otel, Inaltime 255mm, latime 660 mm
Tija Ghidon – Aluminiu, prindere ghidon 2 suruburi, 25,4x150mm
Angrenaj (brate+foi) – Aluminiu forjat, protectie lant dubla, 36 dinti, brat
170mm
Pedale – Corp aluminiu, rama otel

O să revenim cât de curând și cu o prezentare mai amănunțită a acestui model, imediat ce îl vom obține de la producător.

via Pegas

Vezi Comentarii (7)
  • Uratel…..genul „SUV de oras”. Si greu ca o ancora cu cadrul din teava de calorifer, pardon, otel Hi-Ten.
    Oricum, e mai degraba un „beach cruiser”:
    Pacat ca modelul cu cadru Hellenic nu se mai fabrica, arata cel mai bine iar la pret redus la carrefour era chiar fain.

  • Am ramas asa….. un pic cand am vazut Fat-ul asta de la Pegas.
    Proaspat trecut de la 26 la 27.5, ma tot gandeam la un Fat bike, ca prea il baga toata lumea in seama iarna, iar eu pe skiuri nu ma urc :). Da fratele google stie si el cate ceva:
    http://www.mosionroata.ro/news/Bicicletele_fat_bike_Felt-Ce_sunt_si_la_ce_sunt_bune_.html
    …si lista de link-uri ar putea continua, dar doar in acest link am gasit ceva alternaive de Fat bike cu cadru de otel… Sunt mai clasic in cea ce ma priveste si-mi plac tevile subtiri. Eu unu il astept live, ca nu pare rau. Daca compar geometria, cred ca as putea sa-i schimb ghidonul cu unu de Mtb cu rise. Chiar nu sunt fan ghidon lung, dar asta este iarasi o parere personala 🙂
    „…franele solide pe disc care asigura control si stabilitate in orice situatie” – haha, chiar m-au facut curios, ca in poze vad niste mecanice normale care seamana cu promax sau tektro (very entry level pt cine nu stie ce frane fac respectivele branduri).
    In alta ordine de idei, nu ma da pe spate echiparea, dar nici cu celelalte branduri nu mi-e rusine (alivio si tektro la 4800 ron…haha).

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

three × 4 =