Acum citesti
Noile biciclete Pegas: detalii și specificații complete

În timp ce realizam sesiunea foto cu noile biciclete Pegas, mi-am dat seama că Andrei Botescu, cel care a renăscut brand-ul românesc, scrie inevitabil o nouă filă de istorie în marea carte a industriei de biciclete din România. Iar faptul că oferă un produs sentimental, pentru un cost modest, este un factor ce merită luat în considerare.

Pe lângă fotografiile de detaliu pe care le poți consulta în galeria foto de mai jos, te invit să treci în revistă cele mai importante dintre specificațiile tehnice. Noul Pegas va fi oferit în două variante, Strada Seria 1, modelul pentru bărbați și Seria 2, modelul dedicat femeilor. Diferența între cele două modele se va face la construcția cadrului, cel construit pentru fete fiind dotat cu un cadru mai jos pentru acces facil pe bicicletă.

De asemenea, trebuie să știi că vor exista două versiuni de transmisie: una single speed cu butuc Velosteel, iar alta cu 3 viteze, integrate în butucul Shimano Nexus. Cadrul este realizat din oțel hi-ten, iar furca asemenea. Anvelopele provin de la Kenda, jantele vor fi din aluminiu single wall, iar frâna de față va fi un V-Brake, cu clești și manetă cu corp și levier din aluminiu. Roțile măsoară în diametru 26 de inci.

Poziția pe bicicletă este, așa cum era de așteptat, una comodă. Șaua lungă îți oferă posibilitatea de a te mișca în voie iar în caz de necesitate o poți ridica sau coborî în funcție de cât de leneș sau sprinten te simți. Pegas Strada 1 cântărește 16.7 kg, pe când modelul Strada 2 oprește acul cântarului în dreptul valorii de 16.5 kg (valori pentru versiunea single speed).

Modelului Strada 1 va fi disponibil în patru culori, pe când Strada 2 în două culori. Prețurile aproximative vor fi cuprinse între 1.100 Lei (TVA inclus) și 1.400 Lei (TVA inclus), în funcție de echipare.

Apreciem foarte mult și părerea ta, de aceea te invităm să-ți publici opinia atât despre aspect, cât și despre echiparea și prețul noilor biciclete Pegas.

Vezi Comentarii (110)
  • Foarte interesanta abordarea. Cred ca se va vinde en-gros, la urma urmei pastreaza linia clasica Pegas. Oricum, felicitari pentru initiativa!!

  • hai ca arata chiar bine coloristic la piese chiar nu ma pricep dar banuiesc ca este functionala nu altfel n-ar fi fost lansata

  • Bicicleta arata senzational. E o legenda vie. Cred ca pentru noi romanii, in dictionar la cuvantul bicicleta este o poza cu un Pegas. Am impresia totusi ca modelul asta e ceva mai mare decat originalul si asta sporeste confortul. Pretul mi se pare putin cam mare dar acum nu stiu exact cum sunt produse aceste biciclete. Banuiesc ca nu sunt fabricate pe banda in cantitati industriale ca sa aiba un cost de productie cat mai scazut si poate asta este unul din argumentele pretului afisat. Oricum se vor gasi clienti destui pentru ea.

  • Bai! Putina liniste! Isi mai aminteste cineva ce feedback a primit Logan-ul cand a iesit pe piata? Cum toata lumea arunca cu noroi? Hai sa fim seriosi, ce succes a inregistrat pina la urma? Faptul ca multi romani arunca in general cu noroi in tot ce este nou nu cred ca este de mirare pentru nimeni, nu credeti? este deja o traditie la noi sa tai si sa spinteci. romanul este vesnic nemultumim si asa va ramane, deci am incheiat prima parte a discutiei.
    a doua parte a discutiei este legata de bicicleta: nu este genul meu, in fapt nu m-as vedea niciodata pe o bicicleta de oras, dar sincer mi-as lua-o s-o admir zilnic in garaj 🙂 un obiect de colectie as spune.

  • Cand vad acele pedale ma apuca durerea de cap… Totusi in 2012 mai trebuie si altceva pe langa un nume „local” pentru a avea pretentii la 1100 Ron. La acesti bani exista alternative mult mai bune… pana la urma mergi pe bicicleta nu pe un nume.

  • felicitari. acu tre sa lucrati deja la o versiune noua, ori mai ieftina, ori mai usoara. un bun inceput, orisicum. restu-s hateri.

  • urat! foarte urat! Daca vroiati sa faceti ceva demn de lauda, trebuia sa pastrati designul si dimensiunile originale ale unui Pegas Modern, dar sa il echipati cu angrenaje, frane, cauciucuri si lumini de ultima generatie. Asta e un fel de Brifcor diluat cu Fanta..

  • si apropo, de 1400 de lei iti iei un univega/merida, all terain, telescop, frane pe disc si alte cele.. Sebastian zicea ceva de logan.. loganu e o masina ieftina, asa ar trebui sa fie si pegasu

  • numai clienti 1st bike,Dhs, etc aici? eu ultima data am dat dublu pe ultima bicilecleta. si mai intru in magazine si ce se comercilizeaza nu scade de 1400 unde nu primesti nimik. oricum vara asta cumpar un Pegas si de restul banilor alcool.

  • Salut initiativa de a reinvia brandul si ar fi de apreciat sa vina cat mai multi cu chestii noi pe piata romaneasca, dar exista cateva precizari. Am oaresce experienta in domeniu asa ca pot sa dau o parere avizata.
    Pegasul initial se facea in Romania, intr-o oarecare masura manual, pe cand noile biciclete sunt facute pe undeva prin asia in fabrici care fac multe alte branduri de bikeuri, mult mai cunoascute. In lume exista numai cateva fabrici mari care, la comanda, fac biciclete care mai apoi se vopsesc in designul dorit. Noile Pegasuri au componente de calitatea bicicletelor ce se gasesc pe la 500 de lei, dar ma gandesc ca justificatia costului mare este numarul mic de bucati comandat la fabrica. Nu e totuna daca se comanda 10 mii de biciclete sau 200.
    Este o initiativa buna si ma bucur ca cei de la Pegas nu insista pe faptul ca ar fi facute in Romania, pentru un cunoscator este foarte simplu de apreciat calitatea si provenienta. Ar fi fost si mai de apreciat daca s-ar fi incercat sa se faca in tara bicicleta, intr-un atelier care sa le faca la comanda, numai ca-n acest caz pretul ar fi crescut considerabil, iar aceasta bicicleta este destinata omului de rand, nu celor pasionati de biciclete. S-auzim numai de bine!

  • Nostalgia şi puterea brandului sunt puternice – preţul rămîne însă extrem de piperat. Va crede/înţelege cineva sau nu, dar cumpărătorul de „Pegas pentru că e Pegasul ăla” este cel fericit că la hypermarket vede, lîngă Rich şi DHS şi First Bike, un nume vechi, pe care şi-l aminteşte cu plăcere. Palierul de preţ TREBUIE să fie acelaşi. Nu am nimic împotriva unui Pegas de calitate, dar Pegas înseamnă acelaşi lucru cu Eugenia, Carpaţi, Dacia, Muştarul de Tecuci, Electronica sau Tehnoton: value proposition, produse româneşti ieftine şi cu care-ţi faci treaba. La preţul ăsta, producătorul seduce o minoritate relativ prosperă şi puţin snoabă/hipster, care ştie măcar de existenţa Shimano. Majoritatea va da 4 milioane pe un DHS care are două roţi şi merge. Trebuie să propuneţi ceva mai ieftin, un entry-level, dacă se vrea ca Pegas să fie Pegas şi nu un alt moft urban.

  • serios e foarte scumpa. daca reconditionezi un model vechi iese mai misto mai original si mai de calitate la bani muuult mai putini. sincer nu sunt genu sa critic aiurea. si rotile de 25 chiar nu sunt pt. LowRider, sper sa sper sa beneficiez de serviciile de care am nevoie sa o reconditionez pe a mea pun si poze cand termin. apropo 1400 am dat pe un cross de munte

  • 1 la mana si 2 peste picior 🙂
    nu stitzi conceptul de lowrider. este un cruiser
    un pegas era cat un salariu
    deci 🙂 clienti 1st bike & co sunt nascuti dupa 1990
    asta cu pretu’ nu inteleg. a cumprat cineva ceva. s-a furat la cantar? pret „extrem de piperat”? ma face-ti sa ma simt bine ca am ELECTRA si sunt un simplu ospatar care se imbata ca o servitoare. VREAU MODELUL 001 ca dacia facuta cadoo lu’ nea NICU

  • Va invit sa faceti voi o bicicleta de la zero. Asta in conditiile in care la Zarnesti se mai fac tevi de pusca si atat. Ce-a facut Andrei e laudabil. Poate ca intr-o buna zi vom avea din nou o fabrica de Pegas-uri in Romania. Deocamdata ce vedeti voi aici se face in afara tarii, cu costurile de rigoare: transport, calitate pe la mijloc etc. Sa avem rabdare si sa nu aruncam din start cu pietre. Era nevoie de Pegas, sa-l primim cum se cuvine pana una-alta. Si sa ne dam pe biciclete, mai ales.

  • Arata disproportionat.
    Luati aminte;
    1. Chainstay mult prea lung, deci ineficient si arata ciudat.
    2. Bratele spate ale scaunului aratau ok daca erau paralele cu seat tubul, poate daca chainstayul era mai scurt, era bine sa aiba si un reglaj pe înălțime cu gauri, toata lumea facea înălțătoare la ele 🙂
    3. Unghiul headtubului putea fi mai relaxat, ar fi si pozitia ghidonului mai confortabila si mai fluida.
    4. Sa nu uitam ca Pegasul era pentru copii, sper sa apară si varianta cu roti de 20″ sau 24″.
    5. Ar fi mers totusi niste jante mai rezistente 🙂

  • Are cineva idee cata munca este depusa pentru a produce o bicicleta? Banuiesc ca nu, iar daca vreti o bicicleta de 2 lei, e plin la hipermarket-uri. Partea cu reconditionatul nu o inteleg, sunt doua lucruri total diferite , acesta este un concept\produs nou.

  • @cip un concept produs nou? (o copie produsa de chinezi foarte scumpa.) cea mai scumpa reconditionata pe net am vazut cu 1000 ron si cu 250 de euro si sa nu imi spui ca cea chinezeasca e mai de calitate ca originalul. si cand spun reconditionat ma refer la sablat vopsit la atelier crom… nu ma refer la vopsit cu pensula peste culoarea initiala

  • Salut

    Multumesc mult de tot pentru articol si pentru toate comentariile obiective.

    Sper sa va placa modelele dezvoltate de noi si daca ne urmariti pe pagina de fb vom fi prezenti la foarte multe evenimente si vom oferi posibiliatea testarii bicicletelor.

    Speram ca in urma testarii cat mai multa lume sa realizeze ca este un produs de calitate, cu un design deosebit, asamblat cu grija si folosind componente fiabile.

    Pretul este foarte competitiv pentru strategia noastra de vanzari. Astfel primele serii de Pegas din acest sezon vor fi disponibile online si in reteaua de magazine mici si nu se adreseaza magazinelor mari si respectiv nu avem o gama de produse entry level.

    Cu totii ne dorim sa aducem Pegas la ceea ce a fost odinioara. O bicicleta populara si accesibila oricui. Acest demers va lua ceva timp.

    Asadar, primul pas a fost sa scoatem o bicicleta fiabila, cu un design retro dar totusi actual. Ne-am dorit sa demostram ca ne putem concura oricand cu branduri urbane consacrate fie ele poloneze, olandeze, taiwaneze sau americane si cei care vor avea rabdare sa faca o comparatie de pret si echipare o sa observe cum stam. Nu este o “chinezarie” si va invit sa o vedeti in realitate pt a va pronunta.

    Nu sunt de acord cu ideea conform careia trebuia sa copiem modele vechi si contributia noastra sa se reduca doar la echiparea cu piese noi. Aceste modele inca exista si nu vrem sa concuram piata de second hand si de reconditionare care ni se pare foarte ok si pe care o incurajam si o sustinem.

    Este o editie limitata care va fi continuata in serie mica si va fi completata de o gama mai larga de produse accesibile tuturor in urmatorii ani. Dar pana acolo mai exista cateva etape.

    Prima si cea mai importanta e sa demonstram ca suntem capabili sa oferim produse de calitate.

    A doua etapa este atragerea resurselor financiare pentru dezvoltarea cat mai multor facilitati de productie pentu componentele Pegas in tara. Aici avem in vedere credite, fonduri europene si cel mai important o listare la bursa prin care sa oferim posibilitatea comunitatii sa se implice activ in proiectul renasterii “Pegas”. I

    In prima faza noi ne-am ocupat de design, managementul productiei si mare parte din asamblare. Totusi intentionam sa aducem aici productia aici atat cat se poate fara a afecta calitatea si pretul. Aceste lucruri nu se pot intampla peste noapte si rog frumos toti sustinatorii proiectului sa aiba rabdare si sa creada in bunele noaste intentii si in determinarea cu care le urmarim.

    Multumesc tuturor, si va asigur ca o sa tinem cont foarte mult de opiniile voastre in orice decizie privind proiectele noastre.

    Andrei

  • Nu este ceva hipster sau mai stiu eu cum ii spuneti Daca vrei sa te dai pe un pegas, pur si simplu te dai pe acest model ca iti place , poate nu vrei sa te dai pe un mtb toata ziua. Ma intreb daca unii din voi au iesit din tara si au mers in nordul europei sa vada acolo ce bicle sunt. Pretul este bun, alte cruisere sunt cu mult mai scumpe. Si de asemenea interesati-va cat costa un butuc shimano nexus si apoi mai vb. Imi pare rau ca iara se arunca cu cacat, in loc sa apreciem ca un roman a facut ceva, voi ce ati facut?

  • Aspectual sunt foarte reusite. Cred ca sunt facute la Zarnesti cadrele, restul oricum e chinezarie la orice bicicleta la banii astia. Din cate vad sunt niste biciclete urbane, deci greutatea e ok cand le comparam cu Nirve si Electra mult mai scumpe. Pretul e ok pentru inceput, ca e o iniatiativa noua si laudabila. Cine vrea sa nu cumpere si un nume isi ia ceva cu raport functionalitate/pret maxim si nu are de ce sa comenteze. Sper ca in viitor o sa le faca din cromoly totusi si cu ceva jante duble. In rest, succes! Tara e plina de prosti care stiu sa critice si elimine orice din fasa si trebuie ignorati sau maxim ridiculizati.

  • Salut,

    As posta pe forum dar mi-e lene sa-mi fac cont.

    Linkul catre aceasta pagina din Facebook apare blocat de catre Facebook ca „Security Alert: This Link May Not Be Safe” si ca „Websense: This website was classified as abusive”.

    Sper sa rezolvati.

    Multumesc,
    dan – admirator

  • Salutare ,

    In primul rand incep prin a scrie ca sunt un MANDRU posesor de PEGAS TORPEDO 2028, si da are cam 20 de ani si ma poarta prin oras destul de rapid, n-a mai ramas decat furca si cadrul din modelul de pe vremea lui Nea Nicu dar era necesar sa fac aceste schimbari ca sa ma pot deplasa in siguranta, ca idee bicicleta mea cantareste 12.5 kg si nu are cine stie ce piese pe ea .
    Pentru noile Pegasuri ma asteptam la o greutate macar apropiata de hai sa zicem 13.5 – 14 kg dar 16.5 kg este foarte mult , si sincer sa fiu sunt de acord cu acel utilizator care mai sus zicea ca mai bine copiati modele vechi , era un inceput mult mai bun si cred ca mai bine primit de mase. Respect ideea de concept, dar mai bine incepeti sa copiati din modele vechi pentru inceput, modele noi par cam inghesuite , astept sa testez una ca sa`mi mentin afirmatia . Lucrez in magazin de specialitate ca sa zic asa si de multe ori am auzit : NU SE MAI FAC BICICLETE CA PE VREMURI, asa ca Andrei ia atitudine , din punctul meu de vedere nu este o rusine sa copiezi modelele vechi si cred ca multi dintre noi asteptau sa vedem modele vechi readuse la viata, aceleasi cadre cu echipare decenta, nu este o rusine sa copiezi din moment ce detii toate drepturile asupra brand-ului nu ? Ma bucur ca a reaparut Pegas in viata noastra, este nevoie de brand-uri romanesti cu traditie dar in acelasi timp este nevoie si de o calitate decenta a produselor .
    Mult succes in continuare si o sa urmaresc cu mare interes evolutia acestui brand .

  • Domnule Andrei, va spun eu ce vrea cititorul, romanul nostru carcotas. El vrea echipare de top la pret de nimic. Puneti domne butuci XTR, cuvete pe rulment, angrenaje hollowtech si dati-le la 500 lei. Si atunci vor fi carcotasi ca cauciucul e kenda si e ieftin.
    In alta ordine, felicitari pt produsul rezultat, la pretul rezultat. Ca si echpare mi se pare foarte decenta la pretul care va fi.
    Si va zic eu sigur, daca aparea Electra cu fix acelasi model la 2000 ron deja in ochii romanului era ceva tare, ca deh, e facuta de straini. Am apucat sa vad si electre mult mai scumpe si mai slab echipate.
    Stiu ca-s nebun dar cand ma uit in jur ma linistesc.:)

  • Felicitari pentru initiativa, daca nu as avea bicicleta cred ca varianta aceasta ar fi cea mai potrivita pentru mine, cu o mai mare promovare sigur veti da lovitura

  • Referitor la pret vs. „chinezarii”: Trek isi face bicicletele in Taiwan si China. Giant este o firma 100% taiwaneza. Astea sunt doar doua exemple (mari), m-as mira daca mai exista vreo companie mare care nu isi face cadrele in Asia. Diferenta dintre un cadru bun si unul prost nu e in locul geografic in care este construit, ci de materiale si tehnologia utilizata. Exista unele voci care spun ca in Taiwan se fac cele mai bune cadre de carbon.

    Intre noi fiind vorba, cel mai probabil un Pegas construit 100% in Romania ar fi mai slab calitativ si mai scump decat unul facut in China.

  • URATAAAAAA RAU MA .CHINEZARII ASAMBLATE IN ROMANIA.

    BOTESCU ESTI PRAF TATA.
    MAI BINE LE PROIECTAI IN SPATELE BLOCULUI CA IESEA MAI BINE.

    AI LUAT SI TU PIESELE DIN CHINA, LE-AI ASAMBLAT SI HAI SA LE DAU LA PROSTII ASTIA DIN ROMANIA OLEACA SUB BOT.

    MI-E URAT DE OAMENII ASTIA.CE POT SA ZIC NUMIAI CU OCHII DUPA BANI, FOAMEEEAAAAAAAAAAAA

  • Arata bine bike’urile, insa sunt cateva mici chichite cu care nu sunt de acord:

    1) butucii pe coronite (i-as schimba in prima clipa si i-as inlocui cu niste butuci single speed pe rulmenti, prindere pe filet in stilul Octane One Orbital Pro, diametrul axului de 8 sau 10);
    2) monoblocul l-as inlocui cu unul pe rulmenti stil RaceFace Evolve XC X-Type, pentru ca pedalele au reprezentat o adevarata provocare la Pegasul Practic pe care l-am avut;
    3) as fi mentinut sistemul de intindere a lantului pe care il avea Pegas Modern cu fluturasii prinsi cu cheita de axul spate pentru a muta roata din spate inapoi;
    4) ghidonul este o combinatie nu foarte reusita intre cel de Practic si cel de Modern… un fel de struto-camila, vorba unui ante-vorbitor;
    5) este extrem de greu. Cred ca se putea opta pentru un cadru de Aluminiu pentru a mai usura bicicleta. In rest… numai de bine. Design-ul este atragator, placut ochiului (cu punctele slabe de care am spus).

  • Cip- Nu ma obliga nimeni sa cumpar dar nici sa tac .Comentez si critic cat vreau.Ai vreo problema cu asta?Esti cumva prieten cu Botescu sau esti chiar el si iti dai si tu commenturi la mai multe maini?Observ ca aproape toata lumea ofera minusuri si nu plusuri noilor Chineza… scuze Pegasuri :)))

    Nu te-am intrebat nimic pe tine.

  • Cautati pe okazii PEGAS .Sunt unele reconditionate si alele chiar orginale cum le facea ZARNESTIUL pe vremea lui Nea Nicu.Comparati vechiul cu noul si dupa aceea faceti cateva commenturi aici.Eu m+as baga si la una noua dar si la una veche .

  • Alin te invit sa testezi aceasta bicicleta, cu 5 poze nu poti construii o opinie viabila. Imi doresc ca aceasta „critica” din partea ta sa vina in fata echipei pegas, nu intr-un box de comment. Astazi am participat la evenimentul de testare al bacicletelor iar feedback-ul a fost cat de poate de pozitiv si optimist. Nu a spus nimeni ca nu au minusuri dar proiectul este in faza de start-up si merita putina incurajare.

  • Cip hai sa ne intelegem putin ca vad ca faci parte din echipa Andrei Botescu probabil.Am fost ciclist de performanta si acum sa zicem ca sunt colectionar(am un chopper, 2 cruisere nerve,un rockrider 6.3 si 8.0 up., CURSIERA GIANT CARBON ,FABRICATA IN SUA DESIGNED BY C.A.D, cube aim 2008 , 2 PEGASURI MODEL 41 SI 51 de dama, un mongoose de prin 2004 ca am vrut sa ma dau si pe astea dar nu am facut mare lucru+ altele care nu sunt asa importane sa le mentionez, ca zice lumea ca ma dau mare.)Pegasul de dama este al surorii mele.

    Pentru mine conteaza aspectul dar conteaza si ce „sange” le trec prin „cadre”.Adica calitatea lor.

    Eu cand ma uit la Replica asta imi sare in ochi Cadrul(sudura nu mufare) care se vede in una din pozele de mai sus langa emblema ca a fost revopsit, adica importat si transformat in Pegas, si se vede si de unde. PE LANGA ASTA a sarit vopseaua cand a lipit emblema sau cand a incercat sa o prinda deci nici grund nu cred ca are dat sub vopsea.Mai are suport de dinam pe spate care macar trebuia taiat daca nu il vroia in design, polizat, chituit daca era necesar, spritz kit, smirghel fin, grund, vopsea , lac.Cadrul e de 26″ si iti zic de ce.Pentru ca de roti de 20″ nu prea mai gasesti sa le cumperi din afara( china ).Furca se vede ca este jale ,arata ca la MTB acelea cand au aparut prima data in Romania si pe care le luai din Europa.Pornesc cilindirce de sus.Shau si ghidonul sunt de pe alta planeta, intradevar se potrivesc pe bicicleta cu roti de 20″ fiind mai mici.Rezematoarea seii vine in fata, nu respecta linia bicicletei usor lasata pe spate paralela cu partea cadrului unde intra teava de la sha(vezi pegas vechi modern sau kent).Astfel partea de sus a rezematoarei acopera o buna bucata din partea din spate a seii, loc „DIN PARTI” unde sa stau, poate si sa iau o alta persoana(de aceea si saua lunga-pentru 2).APOI MA UIT LA PEDALE .Pe alea le gasesc la magazinele 38 de ron care cu tot cu adaosul lor costa 6 ron.Cauciucurile trebuiau sa fie de street nu cramponate ca nu mergem pe munte la downhill sau altceva(doar e un cruiser nu?).Pegasul vechi nu era cruiser, era o bijuterie ,era o bicicleta de copii dar pe care putea sa o incalece si o persoana de 1.90, shaua si coarnele se ridicau facilitand ce am spus mai inaine.Pegasul vechi avea frana de picior asta are si pe spate.Stii de ce?Pentru ca nu mai gaseste butuc TORPEDO in china, desi ele sunt si se numesc Eagle, sa caute pe-acolo ca sigur da de ele(na ca i-am mai dat o idee sa mai puna o chinezaraie).Si a mai pus frana asa pentru ca deja are suport pe cadru( pegasurile vechi nu au gaura sau suport de frana cleste, iar V-brake nici nu se fabricase atunci).Nu fac comparatie inte Pegasul nou si cel vechi , vreau doar sa vezi diferentele calitative.
    Butucii rotilor- nu mai descriu ca nu are rost.;)

    Si nu mai bagati faze dinalea ca stii cat ii ia unui om sa faca o bicicleta.(adica sa o asambleze).Mie imi ia 6 ore daca am toate piesele la dispozitie si nu zic la misto .Unele biciclete pe care le-am luat au venit in cutie noi, noutze.Si mai aveau si frane pe disc 🙂 aerisiri si alte tampenii ca firma nu a putut sa mi-o trimita ca lumea.

    In cocluzie, eu raman la parerea mea ca este o chinezarie jalnica si la banii astia imi iau un cruiser mai de Doamne-ajuta.Vezi ca se poate si din 5 poze sa imi dau seama ce Pegas este?Daca o vad de-aprope se poate sa imi trebuiasca un site intreg sa critic.Hai spor la vanzare!!! Eu raman la bicicletele mele ,voi cu …cu ale voastre… ca sa nu fiu rau.

    Era sa uit de dungile subtiri dar nu mai are rost, as putea sa mai zic dar le tin pt. mine, poate cu alta ocazie.

  • Salut din nou
    In curand vom face un mic material de prezentare a modului cum s-a produs noul model de „Pegas”. Cred ca foarte multe persoane care au cunostinte in domeniu sunt curioase si doresc sa stie mai mult. Deja observ ca lipsa acestor precizari din partea noastra a dus la unele supozitii nefondate.
    O sa incercam sa facem o descriere cat mai completa a procesului de design si productie a cadrelor, furcilor si a celorlate componente si o sa detaliem si provenienta acestora. O faceam oricum in cartea tehnica dar se pare ca va trebui sa o facem ceva mai devreme. O sa vedeti cum au evoluat specificatiile cadrului, o sa vedeti cum arata primul prototip, al doilea si in sfarsit ultimele 4 cadre care de asemenea reprezinta sample-uri de productie si care au fost refacute de 5 ori pentru ca designul la care s-a ajuns in final a fost rezultatul unui efort evolutiv de design al echipei pe baza feedbackului in timp real primit din fabrica intr-un interval de aproximativ 6 luni (tone de poze pentru fiecare detaliu).
    Despre tarile de provenienta putem preciza ca este vorba de un mix de componente alese cu mare grija si customizate, atat din Taiwan cat si din Europa. De exemplu butucul spate single speed cu frana torpedo este Velosteel din Cehia, iar cel cu 3 viteze este Shimano Nexus.
    O sa explicam cum am proiectat saua (care este adaptata marimii cadrului si rotilor- este mai lunga decat cea a pegasului – 54 cm) impreuna cu bara de sustinere pe spate astfel incat sa eliminam inconvenientul intalnit la pegas modern, respectiv ridicarea bicicletei pe roata din spate foarte usor.
    O sa precizam si de ce am ales un model de 26’. Nu este un secret ca targetul nostru de public este intre 25-44 ani. Dupa ceva research am decis ca pentru acest segment de varsta si pentru mersul in orase aglomerate alaturi de masini, borduri inalte etc. e mai util un model de 26’. Designul de cadru este meritul echipei noastre dar modelul de Lowrider de 26’ nu este o inventie a noastra, nu vrem sa ne asumam meritele altora. El a aparut in USA probabil tot datorita cerintelor utilizatorilor de biciclete retro care au crescut in varsta si uneori in inaltime si gabarit. Trebuie sa recunoastem ca unii dintre noi au picioare mai lungi si kilograme mai multe decat atunci cand eram copii si am arata un pic ca ursul Bamse pe un model de 20’ chiar daca putem regla saua.
    O sa precizam si cum am testat dimensiunile cadrului pentru a obtine cea mai comfortabila pozitie (lucru confirmat de utilizatori la primele testari) si nu este de ignorat ca am facut acest lucru tinand seama si de chestii practice cum ar fi faptul ca Pegasul va trebui sa intre usor in lift (testat si confirmat).
    Ghidonul cu coarne lungi este un pic mai scurt tot din considerente de stabilitate pe sosea (am observat ca cele mari te destabilizeaza usor la viraje bruste + ca ocupa mult spatiu).
    Sunt multe de povestit si vom comunica totul dar cel mai bine lucrurile astea le poti intelege la testare. Cei care ne-au onorat cu prezenta in Herastrau au inteles imediat de ce produsul nostru e deosebit. Va promitem ca vom organiza frecvent testari pentru a da posibilitatea cator mai multe persoane sa ne ofere un feedback obiectiv.
    Inchei prin a preciza din nou ca am luat decizia sa nu copiem ci sa inovam iar un model cu sa lunga de 20’ il vom proiecta atunci cand vom observa ca pragul de varsta al segmentului nostru de public tinta va cobora sub 20-25 de ani pt ca acel cadru este pentru copii. (cu exceptii poate, recunosc ca ar trebui sa ne gandim mai mult si la persoane mai mici de inaltime).
    Multumim mult
    Andrei si echipa Pegas

  • Cand se ingroasa gluma, ca din neant la commenturile aferente apare Andrei si echipa Pegas.:)))Aici lumea posteaza la mai multe maini sau cum? Ce imi este un butuc nexus china shimano cu care sunt echipate si DHS-urile de azi si ce imi este un Eagle made in china.Ghidonul mare nicicum nu destabilizeaza o bicicleta ci pozitia acestuia foarte in fata sau foarte pe spate.Un ghidon mai mic si mai usor poate provoca in unele situatii discomfort si instabilitate datorita greutaii mai mici fata de furca si de greutatea acesteia precum si a greutatii bicicletei.Daca tot vroiai sa o faci sa intre in lift trebuia sa faci ghidon cu pipe rabatabil(vezi sa nu iei china daca tot ti-am dat ideie).Shaua nu pare si nici nu este mai mare ca una de pegas.Iar daca este mai mare este asa pentru ca asa s-a gasit de prin alte parti.Faza cum ca va adresati unei anumite categorii de varsta nu inseamna ca trebuie sa faci un model de 26″ si nu unul de 24″ sau de 20.”E doar simplul fapt ca asa s-au gasit cadrele.Macar sa fim sinceri.Eu am 1.87 si nu ma deranjeaza sa merg pe un pegas original modern cu roti de 20″ ca par un urs.Poate dar cei „pufosi” au un complex si de-aceeas si roti de 26.Pai daca lumea cumpara de dragul timpurilor pierdute de ce sa fie un melancolic deranjat de asta?

    Prieten, mai studiaza si da Romaniei biciclete calitate la pretul asta , nu biciclete mixate si asamblate cu piese din n-spemii de tari(asta cica trebuie sa o cred).

    Bafta si succes in vanzare ca eu zic ca merita…. :)) necunoscatorii sa cumpere biciclete asamblate cu piese de „calitate”.Asta ar trebui sa fie sloganul, nu?

    Hai lasa-neeeee, lasa-neeeee

  • Nu o sa mai postez comment-uri ca deja ma complic si as putea sa dau replici la fiecare comment adus ca sa vaduc argumente si nu am timp de astea.Inainte de a cumpara o astfel de bicicleta sa se verifice comment-urile de mai sus.Prieteni ciclisti comentati voi .

  • Pentru „producatori” : daca vroiati cu adevarat sa faceti o treaba buna sa readuceti bicicleta copilariei…bla bla bla, parerea mea e ca trebuia pentru inceput sa o vindeti la un pret mai accesibil. poate nu v-ati dat seama, costa cat 2 salarii minime.. eu cand am dat 1400 pe o bicicleta toti mi-au spus ca mai bine imi luam un scuter( ba chiar si un ATV pot cumpara) e adevarat ca una e o bicicleta si alta e scuterul dar sa vezi ce e in capul unui om cand aude de un asemenea pret pt. o bicicleta. poate voi aveti venituri mai bune si nu realizati ce inseamna 1400 de ron.. nu stiu daca ati inteles ce am vrut sa spun

  • Intradevar, este scump si unele piese sunt jalnice,aratand chiar aruncate pe bicicleta la intamplare.Manyx ate dreptate ,mai aveti mult de lucrat la pret.Alin e mai direct dar este bine de retinut ce a comentat chiar si din poze pt. ca alte persoane mai nestiutoare sa isi dea seama pe ce da banii. Si eu as avea aceeasi reactie, sa zicem putin acida ,la cat timp am asteptat noul pegas.Ma retrag si va urez succes .

  • Salut,
    Este un proiect demn de laudat si ar trebui sa fim mindri ca mai exita printre noi romani cu astfel de initiative!parerea mea este ca orice critica ar trebui facuta in urma testarii bicicletei. Un feed back constructiv si nu rautati gratuite ar fi mult mai util echipei Pegas.
    Mult succes si nervi de otel

  • E de apreciat cea ce au reusit cei de la atelierele Pegas!

    Nu sunt lamurti asupra unui lucru: e o bicicleta de copii sau de adulti?

    De unde pot comanda o bicicleta Pegas?

  • Curios ca sa posteaza asa repede la interval de 1 ora lucruri pozitive.Tind sa cred ca si utilizatorul de mai sus care mentiona ca faceti singuri comentarii.Rusinos.

  • Neam de hateri si de bagatori in seama,uram cu pasiune tot ce vine de la noi si ne inchinam la tot ce vine de dincolo de lumea noastra mica,stramba si urata.Probabil Renault trebuia sa produca dacii 1310 nu Logan sau Duster :))Logica acestui popor este absolut halucinanta!

  • Pentru voi cei de la ATELIERELE PEGAS:
    – faceti o treaba buna. Continuati ceea ce ati inceput si ignorati comentariile rautacioase. Continuati ce ati inceput

    – Continuati sa va promovati si veti avea succes. Sunt sigur ca noua bicicleta PEgas va fi tot mai indragita

    – Daca sunt din provincie, cum pot cumpara bicicleta produsa de voi? Am cautat pe google, dar nu am vazut nici un site oficial de-al vostru. Ar fi bine sa aveti un site unde sa se poata comanda bicicletele.

    Va doresc mult succes si, cum spunea Jid78, Nervi de otel!

  • i-am criticat pe pagina de facebook, si m-au pedepsit. Nu mai pot adauga comentarii. Acolo nu e loc de critica, doar cei care ii lauda sunt acceptati.

  • Ma bucura foarte tare ideea „reinvierii” brandului de biciclete romanesti. Va sustin din toata inima si va doresc cat mai mult succes. Nu luati seama la carcoteli, sunt sigura ca foarte multi vor aprecia ceea ce incercati sa faceti. Singurul meu feedback la prima vedere este ca mi se par rotile cam groase pt o bicicleta de oras. Dar mai intai incerc si dupa aceea vorbim. Multa bafta!

  • Am vazut doua prin Herastrau saptamana trecuta. Acum aflu cu surprindere ca sunt chiar Pegas, m-as fi asteptat sa fie Nirve sau ceva de genul, la cat de bine aratau. In orice caz, tot ce mi-a trecut prin minte a fost :I WANT IT!!!!

    P.S. Cred ca sunt singurele biciclete de tipul asta care au roti normale de 26, ceea ce adauga si la factorul „cool” si la practicalitate, pentru ca poti sa alegi dintr-o gama larga de jenti si cauciucuri.

  • Pentru Andrei si echipa pegas.

    Salut Andrei ,faine biciclete.Felicitari pentru noul Pegas.Noi am mai discutat la telefon inainte sa produci biclele si am mai discutat de problemele constructive.Pentru necunoscatori doresc sa spun ca am o firma de customizari biciclete Custom Made Bicycle unde reconditionez pegasuri si le customizez cum doreste clientul si fac si biciclete handmade proiectate si consteuite de la zero in functie de ce isi doreste clientul choppere si cruisere unicate .(Mi-am fa3cut putina reclama ,sper sa nu te superi).Vroiam sa te felicit, nu lua in seama comenturile postate anapoda.Daca mai doresti sa discutam sau mai ai vreo nelamurire referitor la Pegas ma poti contacta.Ai numarul meu.Paste fericit echipei tale si tie bineunteles.

  • Ok cu numele….. Dar aspectul nou e jalnic , egasul vechi e superb, Ce invetie mai băieți ??? Copie după bocicletele din America inclusiv AmericaLatina !!!

  • E numai pentru nostalgici , cati sub 30 de ani isi vor cumpara asa ceva ?

    Sper ca macar o sa faca si ceva care arata bine , lumea se satura de lucruri retro dupa o vreme.

  • Singurele comentarii sunt legate de ghidon (desi habar nu am cum e in realitate – am sa testez daca voi avea ocazia) si de tabla aceea cu pegasul prinsa in trei suruburi care complica inutil procesul de fabricatie introducand operatiuni sumplimentare, arata urat, ridica inutil costul si greutatea bicicletei. Rotile de 26″ sunt o alegere buna pentru un cruiser. Daca pastrau designul original cu roti de 20″ aveau automat concurenta de la Pegasul Modern produs pe vremuri. Pretul e ok pentru un cruiser. Daca facem abstractie de tabla aia mizerabila e finisat ok pentru banii aia. Vad ca pe spate are frana in butuc. Pacta ca nu ati scris asta si in textul original si a trebuit sa citesc comentariul lui Andrei.

  • era bicicleta populara. un brand pt romani. la vremurile acelea si eram aliniati si cu aceelasi statut. atunci… daca se doreste a fi o bicla populara, adicatelea sa faci profit din vanzarea multor unitati, avand target `bizonu„ roman ,atunci pretu` sa fie mic. daca faci – si asta reiese – un produs accesibil doar pt un anumit segment de piata si pt `f`ro` 5,6 nostalgici atunci draga, cu parere de rau, nu vei avea succes ! poate cu un mono-ciclu, si acela la juma de pret din new Pegas

  • Pretul nu se incadreaza nicidecum la „un cost modest”. Sau poate banul are valori diferite pentru unii oameni.
    Este insa bine ca cineva incearca sa construiasca ceva. E meritoriu, insa trebuie sa te uiti si pe piata. Cred ca realitatea e alta cand vorbesti de preturi de 1.100-1.400 lei.Doar cu nostalgie nu poti vinde ceva.
    Repet, e bine cand cineva realizeaza ceva constructiv, e de apreciat si e bine sa-i urmeze toti exemplul. Insa eu as considera ca e vorba de o jignire daca cineva mi-ar oferta o asemena bicicleta (desi de calitate buna, admit ca si excelenta) spunand ca e la un „cost modest”. Vom vedea in doar 2-3 luni cine a are dreptate.

  • Admirabila initiativa, nu este usor sa concurezi cu chinezariile, cu siguranta cruiserele isi vor gasi locul pe piata, insa folosurea brandului Pegas nu mi se pare corecta. Daca tot ati inceput ceva nou, cu design propriu, de ce nu si un nou brand??

    E mult mai usor sa ajungi la consumatori, mai ales invocand nostalgia, nu? Cred ca am sa sun la OSIM sa intreb de Carpati. 🙂

    In rest, din poze, bicicletele sunt dragute, singurul repros ar fi folosirea cauciucurilor Kenda, profilul lor nu e cel mai ok pentru un cruiser de oras.

    Mult succes!

  • E cam greu in ziua de azi sa ia cineva initiativa, chiar daca nu il costa nimic, iar nemultumirile sunt la ordinea zilei, mai ales cele legate de vreme. Omul le cauta cu lumanarea.
    Aspectul bicicletei e placut, greutatea acceptabila, culorile nu-s rele, dar pretul pare greu accesibil. M-am bucurat cand am observat roti de 26, mai ales ca e cea mai variata varianta. Cauciucurile au o amprenta destul de universala si sunt destule CST de oras care le pot inlocui, Cea mai scumpa componenta pare cadrul customizat… Poate ar fi mai utile cateva viteze in plus. N-am avut un Pegas, dar mi-ar placea, mai ales daca va reusi un pret mai accesibil.

  • Dupa parerea mea ambele modele arata foarte bine, iar pretul n u este atat de piperat avand in vedere echiparea si calitatea finisajelor.

  • e un pret chiar mare, pentru o bicicleta care se vindea la pret mic, mai demult cand au fost gandite pentru un utilizator cu buget redus
    deja s-a creat perceptia ca va avea un pret mare si in acest fel vor fi putini care vor percuta la nivelul asta de pret.
    mai sunt si alti producatori care ofera la aceeasi bani biciclete mai bine echipate decat pegas
    pacat! au luat povestea si au ambalat-o romantzat la pret exagerat!

  • Pentru toti haterii care au ceva cu chinezariile: fabrica Apple este in China. Orisicum Andrei a zis ca unele componente vin din Taiwan, deci nimic de China.
    Si ca sa-i agasesz pe cei alergici la feedback pozitiv, astept cu entuziasm sa incerc un Pegas. Sunt increzator ca Andrei si echipa si-au dat silinta sa iasa ceva cat mai de calitate, practic, cat mai elegant si cat mai bun ca pret. Sunt sigur ca au fost provocari mari si au trebuit facute compromisuri si ca au si ei limitele lor. Asta a iesit pentru inceput si le doresc rezultate pe masura pasiunii lor. Mai sunt si altii care sa fi facut o bicicleta in serie mica, fiabila, practica si ieftina in Romania, dar care sa aiba hanicapul ca nu au numele Pegas?

  • Pentru Octavian F:Banuiesc ca esti prieten cu Andrei ca prea ai asa o pasiune pentru Pegas.Andrei este un clovn la fel si echipa. Fabrica Apple este in china ,se asambleaza acolo dar piesele nu sunt de aceeasi provenienta ca altfel s-ar strica cum S-A STRICAT PEGASUL pe care l-am luat zilele trecute din MAGAZIA VOASTRA de rahat numita Atelierele Pegas.Mi s-a bulit butucul spate ala NEXUS care va dati voi mari si il laudati.Coarnele erau nestranse si cand le-am strans s-a dus filetul surubului.Pedalele s-au dezasamblat pana am ajuns acasa de bune ce sunt, iar roata fata are deja o mica bataie.A doua zi ,cand sa dau si eu o tura chiar daca nu mai schimba butucul, am vazut ca am pana pe spate.Deci este clar ce piese aveti voi pe ele.Nu o sa aduc bicla la reparat chiar daca este in garantie,si chiar daca am luat teapa si stiti de ce?Pentru ca o sa o expun si eu in centrul vechi zilele ce vine si prin alte parti ale bucurestiului sa vada lumea ce Pegasuri faceti voi ma bulangiilor.Dupa ce fac asta o sa ma duc sa imi cumpari niste jante pe 26 gen shimano sau ZAC, si sa mi-o revopsesc ca mi-e jena sa umblu cu brandul vostru pe bicla mea.RUSINE, RUSINE, RUSINE

  • Salutare,

    Mesajul de mai sus al utilizatorului „am luat teapa de la Atelierele Pegas” a folosit un link catre site-ul meu in descrierea sa.Eu nu stiu ce ai tu la bicicleta dar nu ma pune in postura proasta in fata celor de la Biciclete Pegas si a lui Andrei pentru ca ne cunostem destul de bine si am numai cuvinte de lauda.Deasemenea ei sustin recondtionarile de biciclete asa cum sustin si eu brandul PEGAS reinviat.Probabil ca esti un pustan care nu are ce face si scrie aiurea pe net. Te rog sa iti retragi cuvintele.Echipei lui Andrei Botescu si noului Pegas le urez numai bine si succes in continuare cu noii inaripati.Nu lati in seama jignirile pentru ca si eu am fost in postura voastra.Numai bine si succes

  • Salut,
    Ne pare rau sa auzim ca ai avut problem cu bicicleta si partial iti intelegem reactia «un pic agresiva ». Speram ca este o opinie sincera si nu e un comentariu facut de o persoana care reprezinta alte interese comerciale, desi la postul tau este atasat un link care trimite la o alta companie care comercializeaza biciclete.
    Legat de coroanele butucului Nexus putem sa te asiguram ca nu vin desfacute iar daca sa zicem ca o bucata ar fi fost desfacuta ar fi insemnat ca butucul sa aibe joc, lucru care s-ar fi observat inca de la montaj. Legat de piulitele axului la care sustii ca s-a dus filetul, iti pot spune ca la orice surub de pe lumea asta, daca strangi exagerat de tare, peste limita permisa, da, o sa le dai peste cap. (ca si notiune de mecanica, coroanele desfacute/joc in butuc, nu se strang din piulitele axului ci din piulitele conurilor prin contrare intre ele). Schimbatorul spate al butucului Nexus, la demontare si remontare trebuie verificat reglajul fin. Pentru acest lucru ai primit un manual tehnic al bicicletei in care este descris pas cu pas metoda de verificare., metoda de altfel foarte simpla. Surubul tijei de ghidon, daca ar fi fost nestrans, ti s-ar fi miscat ghidonul inca din curtea atelierului, iar legat de faptul ca l-ai dat si pe acestea peste cap nu pot decat sa trag conluzia ca ai fortat special acest surub. Au fost stranse peste 70 de ghidoane cu un imbus de lungime normala si nu am avut probleme cu acest surub. Chiar te invit aici sa dai un surub peste cap in prezenta noastra. La randul meu pot lua orice bicicleta de orice brand si sa strang toate suruburile cu cheia franceza si apoi sa strig in gura mare ca e o bicicleta proasta si ca am dat toate suruburile peste cap. Cel mai normal ar fi fost, daca intr-adevar ai fi avut probleme cu bicicleta, sa ne contactezi pentru a identifica exact neregulile si a remedia sau schimba eventualele piese cu posibil defect de fabricatie. In cazul de fata, personal neautorizat de catre noi si fara cunoistinte de mecanica, a intervenit asupra produsului, stricandu-l. Cu toate acestea, din dorinta de a oferi servicii de calitate, te asteptam pe la ‘’magazia noastra de rahat ‘’ pentru a vedea exact problemele create.
    Departament Tehnic -Atelierele Pegas

  • Sa va iau pe rand ca au comentat toti care s-au simtit.
    Custom Made Bicycle ti-am pus link ca am vrut sa demonstrez care sunt bicicletele Pegas care inca functioneaza dupa 40 ani, nu acestea.Daca te simti ofensat am pus alt www, cu toate ca nu stiu cat de ok sunt si astea alea tale.Eu prefer nereconditionate si sunt sigur ca si tu pui niste piese luate din gunoaie ca sa faci profit si atat
    .Am pus alt link pentru cei interesati de Pegas original.

    Departamentului Tehnic-Atelierele Pegas care sunt mana in mana cu toti reconditionatorii si care sunt cei mai „buni” si care au bicicletele „cele mai bune” va spun ca sunteti chiar de rahat.Ma si certati ma dupa ce ca mi-ati dat un jaf?Ce puteam eu sa fac cu bicicleta o zi sa o iau sa sar toate bordurile cu ea, sa strang piulitele cu cheia franceza,sa fac teste la voi de strangere de suruburi si sa imi verific eu bicicleta.Pai voi ce mai faceti ma?, le aduceti din china ,le semiasamblati si mi le dati mie sa o asamblez sau sa merg cu ea sa imi rup gatul?O sa va fac eu publicitatea care o meritati si apoi va arat cam cum ar trebui sa fie o bicicleta de banii astia.Va spun iar RUSINE , RUSINE, RUSINE

  • “am luat teapa de la Atelierele Pegas”, teapa ti-o faci singur. Oamenii au avut initiativa pentru o amintire draga romanilor, iar u ai initiativa pentru o mandrie moderna a romanilor(sa faci rau altora fara a vedea nici o urma de bine).
    Stai linistit cu China, ca si FOCUS „Made in Germany” e in aceeasi situatie cu Pegas, vopseaua fiind cea germana si proiectul bicicletei.

  • „am luat teapa de la Atelierele Pegas”
    Nu cred ca esti in postura sa comentezi ceva de bicicletele mele sau ce piese utilizez pentru ca nu ai cumparat nimic de la mine.Piesele nu sunt din gunoaie dar iti pot spune ca am luat un Pegas Kent(cadrul) aruncat pe camp si l-am reconditionat
    .Gunoiul unuia e comoara altuia.

    Stima
    Custom Made Bicycle

  • Arata destul de bine bicicletele insa am si eu niste critici, pegasul fiind bicicleta pe care am invatat sa merg.In primul rand pretul mi se pare destul de mare, 1400 lei e destul de mult(de curand am cump un mtb cu 1760 lei si are frane disc hidraulice, cadru aluminiu 7005, echipare shimano alivio si acera cu 27 viteze plus o furca cu amortizor).Si nu cred ca butucul ala nexus e un car de bani(doar ei le cumpara en-gros).A doua nemultumire e in legatura cu cadrul si emblema fata care parca e prinsa cu ciocanul iar sudurile de deasupra sunt facute la misto.Mai bine puneau o emblema gen sticker.Acum nu putem sa avem si noi foarte mari pretentii, cadrele sudate bine si dichisite costa destul de mult, dar se putea si mai bine.Ma intreb oare cat de rezistenta este, stiu ca pegasurile era foarte rezistente, cadeam cu ea cate 2 pe bicicleta si nu patea nimic, se desfaceau doar niste suruburi.Mai zicea cineva de Tohan, pai am calarit op bicicleta de genul ala pe la tara, nu am menajat-o deloc si era bulletproof.am luat cazaturi grave cu ea, i-am optat si o janta dar totul se rezolva cu cateva scule si putina ingeniozitate si o foloseam din nou. Nu stiu ce sa zic, as fi tentat sa cump pt oras o bicla de trekking sau o fixa, era una fsrumosa pe site acum ceva timp si era pana in 2000 lei.Dar probabil eu nu sunt un asa mare entuziast al brandului pegas.Oricum uitati-va bine la ce cumparati pt ca banii nu cresc in pomi.

  • Intentionez in viitorul apropiat sa imi iau o bicicleta de oras, ma gandeam ca Pegas s-ar incadra f bine, dar am citit toate comentariile postate si nu cred ca merita 1400 d lei. Nu ma pricep la biciclete, dar cred ca voi alege o bicicleta olandeza – Gazelle (daca am scris corect), chiar daca ma va costa mai mult…nu f mult fata de pretul celor d la Pegas, mai pun 400-500 d lei si e d firma :P. Sper ca va fi mai fiabila si mai rezistenta decat prototipul celor de la Pegas. N-am vazut sa spuna cineva ceva despre garantie, post-garantie, service pentru diverse reglaje etc. Dacia a fost si e facuta la noi…pacat ca Pegas-ul asta nou a renascut in China.

  • Anonim88, de unde sti ca Loganul e facut in Romania? Cred ca daca ai face niste sapaturi ajungi la aceeasi concluzie ca si cu Pegas’ul, chiar Dacia 1300, la inceput se faceau in Franta, apoi au reusit sa le faca si la noi. Poate daca prinde radacini, din profit se va reusi o linie de asamblare si pentru Pegas in Romania. Sper sa fie tot mai putini oameni amatori de brand’uri si bucurosi de putinul facut si de tara lor. Recunosc ca o mai patesc si eu cu Made in Romania, dar prefer asa decat sa devenim piata nemtilor si americanilor care produc in China si Mexic.

  • Am revenit sa vorbesc persoanelor interesat de brandul vostru „maro” dupa ce ieri am aratat persoanelor din Herastrau cat de „bune ” si extraordinare sunt bicicletele voastre „romanesti”.Spor la vanzare :))

  • Bun, am inteles cam toti care am citit postarile tale(„Am luat teapa de la Atelierele Pegas”) privitoare la calitatea bicicletei Pegas, si nu inteleg de ce nu returnezi bicicleta si iti recuperezi banii si gata. Cine vrea sa o cumpere, o cumpara, cine nu, nu o cumpara si gata. Fiecare cu gusturile lui. Daca ai bani poti alege ce doresti, nimeni nu te-a obligat sa cumperi produsul respectiv.

    O zi buna.

  • Oamenii acestia sunt nebuni sau nesimtiti? Cum sa ceri 1100-1400 pe o bicicleta fara dotari cu care urci un deal pe langa ea? Normal sa nu fie cu 20 de viteze si suspensii pentru ca nu ar mai fi pegas, dar in cazul acesta mai mult de 500ron nu merita, la 500ron iti cumperi o bicicleta cu care poti sa circuli in oras fara probleme, cu viteze si suspensii. Nici macar nu arata ca cea veche, ghidonu pare cam mic si cea mai mare uratenie este bara din spate care strica tot aspectul si care e ORIBILA, nu trebuia modificat unghiul ei! Ce dracu aveti, sa cereti 1100-1400 pe o bicicleta care la performante e sub toate bicicletele de 1100ron, in Romania? E urata pentru ca nu mai arata cum arata si foarte scumpa pentru Romania, trebuia sa fie ~500ron, v-ati batut joc dar nu e nimic nou la noi in tara…

  • Frankenstein dupa parerea mea.O ciudatenie de bitza.Cadrele alea sunt foarte mari ,ghidonul mic.Shaua pusa cu rezematoarea spate ce intra in fund, este de 2 persoane dar a doua persoana sta sus pe rezematoare :))Pare o adunatura de piese puse pe un cadru gigant, greu cat Asia ca acolo am inteles ca se fac.Nu cred ca intra in lift.Comparatia cu branduri de biciclete construite in Asia care sunt mai usoare ca asta de 10 ori este total gresita.Cum poti compara asa ceva.Concluzia mea: Frankensein, bani multi, calitate scazuta, brand romanesc ,cumparatori nostalgici care nu stie cum merge o bicla de 1100 ron sau 1400ron .Daca ar merge pe un cruiser adevarat sau macar pe un mtb CUBE, GIANT, FELT nou sau S.H. ar sti ca pedalatul nu oboseste, pedalatul da senatia de zobor.

  • ManHunt, chiar am mers cu DHS-ul meu batran si calarit cu emblema veche, lipita pe cadru in spatele unora cu FOCUS si CUBE. Eram curios cum se comporta, erau echipati, parca de reclama si mergeau cu 15km/h. Deodata am intrat intr-o zona mai linistita si-am auzit scartaieli, am luat distanta sa vad daca e de la mine, dar nu se mai auzea decat lantul de 3kg cu troncane… Recomand cu caldura si patriotism biciclete romanesti, mai ales ca la banii aia iei un FELT second, care direct are nevoie de service…

  • felicitari domnilor pentru ideea de a renaste ceva ce a facut istorie si care ne-a facut copilaria mai frumoasa.
    abia astept sa fie comercializata sa se poata cumpara.modele asemanatoare se fac doar la comanda si cu bani grei.
    felicitari inca o data

  • Datorita problemelor jalnice ale noului Pegas care l-am achizitionat de la Atelierele Pegas (a se citi ceea ce am scris mai sus in postarile mele) mi-am continuat campania Anti Pegas.Cine m-a vazut pe strazile Bucurestiului si in mai toate parcurile are habar ce reclama „buna” le-am facut Noilor biciclete Pegas si Atelierelor Chin.. pardon Pegas.Bicicleta fiind in ultimul hal ,cu piese de toata jena ,a inceput sa pice dupa ea una cate una( am folosit bicicleta in regim normal nu am sarit ca nebunul toate bordurile sau sa o folosesc in regim de dirt, bmx…).Asadar ca sa vedeti ca bicicleta voastra este jalnica si nu ma face pe mine banii care i-am dat pe ea (ca oricum i-am aruncat pe geam/strada)am hotarat sa o abandonez :))).Da, pur si simplu NU DAU 2 BANI PE PEGASUL VOSTRU SI AM LASAT-O IN STARDA :))) Bicicleta a fost abandonata astazi la dupa-amiaza pe strada Amintirii care da in soseaua Chitilei.Am abandonat-o in acel loc pentru ca a fost o dezamagire sau mai bine zis o amintire urata.Dupa 3 ore de stat si asteptat sa o „fure” cineva sau sa ma scape de ea m-am plictisit si am plecat.Asadar, dragi prieteni si toti care cititi acest mesaj.Nu stiu daca Pegasul „chinezesc” mai este acolo, dar daca mai este ,sa-l ia cineva si sa il duca la Atelierele Pegas sa le dea cu el in cap sau sa faca ce doreste cu el persoana in cauza care l-a luat.aAtat de bune sunt bicicletele voastre incat le arunca lumea pe strada :)))))))))))))))))))). Mult succes.

  • Esti singurul care rade din cate vad, si cu banii pierduti si fara bicicleta…..
    Ti se potriveste vorba aia „Ai sparge o banca dar stii ca esti prea prost”

  • Am trecut si am vazut Pegasul ,si mi s-a parut ciudat ca nu e nimeni cu el.Si eu as proceda la fel daca as avea banii perosanei de mai sus.El si-a exprimat nemultumirea si probabil a vrut sa dea o lectie celorlalti gen ASA DA / ASA NU.Eu unul mi-am facut o parere despre bizele inaripate si spun ASA NU daca o arunca oamenii pe strada.

  • Mi-a crapat pedala sau pedaua 🙂 nu stiu cum sa ii zic.Nu am atins nici o bordura, asta s-a intamplat in mers.Surubul ghidonului de strangere nu a fost strans ok si s-a tocit si acum joaca ghidonul.Furca a inceput sa aiba un joc dar nu stiu din ce cauza.Am incercat sa scriu pe facebookul lor dar nu pot, m-au blocat.Maine ma duc sa imi o pipa hotarata , pedale aluminiu, si sa vad ce pot sa fac la furca( poate iau una cu suspensie), am strans la maxim piulitele de sus si nimic, are tot joc.Cam multi bani si cam multe probleme.Oricum eu nu o sa o arunc pe strada dar daca as avea sange in ….., as proceda la fel la ce probleme avea <>.

  • Prietena mea are un Pegas strada 2 (sau 1 care dzeu e cu cadrul jos) cu butuc Nexus de care e foarte multumita, nu e ea cea mai rapida bicicleta din ograda (si avem cateva – inclusiv o pereche de MTBuri cu cadre de carbon) dar este comoda si ei ii place, nu este foarte scumpa si o poate lasa legata de un stalp la piata – da se duce cu ea la piata sau la magazin, cosul din fata face toti banii, arata bine si costa jumatate dintr-o electra (care este aceeasi balarie , doar MULT mai scumpa)

  • Laudabila intentia de a readuce vechea bicicleta Pegas, realizarea practica a acesteia in schimb, probabil influentata in principal de aspectul comercial,este o palida asemanare cu originalul.
    Probabil ca designerul, care la cei 26de ani, nu a prins perioada de glorie a Pegas-ului si atunci a incercat o bicicleta moderna dar la clasa de pret sunt variante mai aspectoase si mai performante.
    Le urez succes totusi celor care produc bicicletele , poate avandu-l in viitor vor produce in Romania componente si atunci putem spune ca intradevar au facut ceva demn de lauda!

  • Buna, sunt interesata sa cumpar una din modelele noi, unde gasesc sursa? Ma refer la modelul pentru femei. Imi doresc una pentru a merge la servici. Mi se pare singurul model de city bike care iti permite sa porti tinuta office si iti impune postura corecta, adica mentii coloana vertebrala dreapta. Tehnic, e ok dotarea, doar nu mergem cu 30 km/h…Vitezomanii cumpara altceva.

  • Echiparea este foarte modesta in comparatie cu pretul biciletei. Nu exista nici amortizoare pe furca sau pe sa, nici far + dinam, nici macar arcuri la sa din ce se poate observa. Se marseaza mult pe puterea brandului si ….sa speram ca si pe fiabilitate mare. Daca nici fiabile nu vor fi, aceste remake-uri ale celebrelor bicilete Pegas, vor muri repede si fara a fi consemnate prea mult in istorie. In rest…recunosc ca-mi doresc si eu una si chiar ma gandesc sa-mi vand BMX_ul full suspension ca sa incerc acest stil clasic al Pegasului.

  • Oameni buni, cine și-a cumpărat modelul cel nou, pentru doamne? Cum funcționează? Aș aprecia un răspuns la obiect. vechea bicicletă era pliabilă, aceasta este? E ușor de manevrat? Unde găsim ”cauciucuri’ de rezervă? Cum e service-ul? Mulțumesc.

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

four × two =