Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă…
Iniţial anunţată la Taipei Bike Show alături de alte noutăţi ale companiei noul WTB Trail Boss este acum disponibil la vânzare.
Creat într-un mod similar cu profilul anvelopei pentru enduro WTB Vigilante, Trail Boss primeşte protuberanţe centrale mai pronunţate pentru viteză mai mare la probele de cross country însă suficient de masive pentru a face faţă şi curselor de all mountain. Anvelopa dispune de o imagine mai puţin agresivă însă doar datorită faptului că blocurile sunt mai puţin spaţiate. Proeminentele laterale beneficiază de susţinere bună pentru aderenţă bună la viteză mare, iar toate blocurile primesc un canal central tot pentru a spori aderenţa. WTB anunţă aceste anvelope ca fiind bune pentru orice de la hardpack la pământ cleios sau umed.
TCS Tough – Aderenţă mare
• 27.5 x 2.25 – 900g – compuşi Enduro Casing Gravity DNA
TCS Tough – Viteză mare
• 27.5 x 2.25 – 750g – carcasă uşoară, compuşi Dual DNA
• 29 x 2.25 – 795g – carcasă uşoară, compuşi Dual DNA
Comp
• 27.5 x 2.25 – 840g – carcasă solidă, compuşi DNA, talon sârmă
• 29 x 2.25 – 905g – carcasă solidă, compuşi DNA, talon sârmă
Noul WTB Cross Boss ar trebui să ajungă în magazine în septembrie. Mărimea de 700×35 sugerează că WTB îşi cunoaşte clienţii mai bine ca UCI, iar profilul se pare că va fi un succes. Protuberanţele spaţiate la care se adaugă cele mai mici şi ascuţite ar trebui să ofere suficientă aderenţă pe viraje şi viteză mare pe drept. Pe laterale avem un profil înalt şi din material mai moale pentru aderenţă cât mai bună pe viraje.
Acest model va fi disponibil doar în varianta TCS Light care va însemna carcasă uşoară, compuşi dual DNA şi tubeless ready. Greutatea anunţată este de 398g, iar preţul este de 60$.
Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.