Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete…
Canyon face un pas mare în testarea rezistenței cadrelor și achiziționează un tomograf conectat la un computer, care urmează să ofere date precise despre structura de rezistență a acestora.
Conform producătorului, acest sistem de testare al cadrelor este momentan unic în lume și oferă o perspectivă nouă pentru dezvoltare, producție și calitatea produselor. Roman Arnold, fondator și manager general, a declarat că noile sisteme de testare le vor asigura celor de poziția de pinonieri în crearea și dezvoltarea cadrelor de bicicletă.
Tomograful realizează mai mult de 1.000 de fotografii, din diferite perspective, pentru a oferi date amănunțite despre structura de rezistență a cadrelor. Unde se poate compensa, producătorul va interveni și va rigidiza cadrul pentru a-i oferi o durată de viață mai lungă. De asemenea, producătorul poate afla care sunt zonele care nu necesită foarte mult material, reușind astfel să scadă din greutatea cadrului. Tomograful se află în sediul Canyon de la Koblenz, Germania și a fost pus în funcțiune de câteva săptămâni.
via Canyon
Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete testate și evaluate în mod obiectiv. Pedalează din 1998 pe mountainbike și din 2009, aproape zilnic, pe site-ul de față.
high-tech nu gluma, intreb si eu, nu posed o bicla din carbon, cum se face la noi inspectia la o bicla dintr-un asemenea compozit ?..doar vizual?..stiu ca sunt fisuri vizibile doar cu metode asemanatoare cu cea de mai sus…
Stiu ca se mai poate testa si cu lumina neagra (genul luminii din club cand ies la iveala hainele de culoare deschisa). Metoda de mai sus insa este cea mai eficienta.