Acum citesti
Impulse Argentus: noul MTB de la DHS – date complete

Vrem părerea ta! Deoarece feedback-ul primit de la tine pentru ultimele biciclete prezentate pe site este util atât producătorului cât și cumpărătorului, vrem să-ți cerem dinnou părerea în ceea ce privește noua bicicletă de munte a celor de la DHS, noul Impulse Argentus.

Ieri am realizat cu aceasta o sesiune foto în studioul nostru, fotografii în care îți prezentăm bicicleta în detaliu. Pe lângă fișa de specificații furnizată de producător, îți putem spune că greutatea bicicletei este în medie de 14.18 kg, cu tot cu pedale. Spun în medie, doarece modelul cu roșu și alb pune pe cântar 14.20 kg iar cel cu verde și gri 14.16 kg.

Prețul recomandat va fi de 2.299 Lei iar modelul va fi pus în vânzare începând cu săptămâna viitoare. Față de bicicleta prezentată inițial la Eurobike, diferă anvelopele, tija de ghidon și tija de șa. Momentan, cadrul este disponibil doar în versiunea de 20 de inci.

Echipare: furcă Rock Shox Xc 28 – 100 mm cursă cu Lock-Out și Preload, frâne Avid Elixir 1, schimbător foi Shimano Alivio, schimbător pinioane Sram X5, shifter Sram X5, angrenaj Sram, butuci Sram MTH-306, anvelope Kenda Kharisma (cu profil diferit față/spate), șa velo, tijă de șa Promax, tijă de ghidon Promax, ghidon Truvativ Stylo T10, jante All Mountain Rim System.

Cum consideri raportul echipare/preț? Ce părere ai de aspectul noii biciclete? Mulțumim pentru feedback!

Vezi Comentarii (20)
  • Din ce am vazut daca pe siteul DHS costa 23 mil o sa o gasesti la diversi dealeri la 19-20 mil.

    Pare o bicicleta buna care costa cam cat un cube aim mult mai prost echipat. Daca reusesti sa treci de pragul psihologic (este DHS bla bla bla) tocmai ce ai achizitioant un produs excelent la bani putini.

  • Cred ca noul DHS concureaza direct cu RAM.Cred ca e o cursa oarecum echilibrata.Avantajul DHS poate fi pretul,ceva mai mic.Modelul de fata cred ca se raporteaza la HT 2.3.Dupa mine Argentus arata mai sexy.Ca dotari cred ca RAM-ul sta ceva mai bine,ma gandesc ca era frumos daca si Argentus avea o linie completa SRAM,dar probabil ca si pretul ar mai fi crescut.Oricum,cred ca DHS au scos o serie de biciclete care vor sta bine pe piata.M-am amuzat ieri sa citesc comentariile-Bulls,Specialized.E clar ca bicicleta arata bine si vine la un pret foarte ok pentru echiparea pe care o are.Un minus ar fi greutatea,nu stiu de exemplu la cat se duce HT 2.3,dar cred ca e undeva intre 12-13kg.Sincer sa fiu,eu mi-as lua Argentus,as prefera ca banii mei sa se duca la o firma romaneasca,de vreme ce au facut efortul de a iesi in sfarsit pe piata cu biciclete care incep sa stea langa marci consacrate.

  • Ce e cu logo’ul de pe head’tube ?
    L’a observat cineva ?? ! 🙂
    Coloana romana cu aripioare ?? ha-ha-ha

    Iar pretul … ar trebui sa se mai gandeasca – intra pe o piata unde sunt zeci-sute de marci consacrate care au super disscount’uri.
    Daca DHS vrea sa vanda bine, sa faca bine sa faca un studiu – si sa nu se compare cu Univega/GT/Kona/Trekk — sa vina pe piata cu un pret intradevar imbatabil.
    2000-2100 lei ar fi mult mai normal pt ce ofera.

    Oricum – bun bike de atak la segmentul mediu – nota 7+ (din 10).

    Minusuri:
    -Logo & design
    -Aplicare abtibilde
    -Atentia la detalii – suduri/imbinari
    -Potrivire mai mare la culori (ghidon-mansoane-cabluri-pedale)
    -Anvelope prea cramponate
    etc.. etc.

    bravo DHS – continua .

  • Acceptabila. Ma bucur mult de liniile cadrului, imi doream asta de la o firma romaneasca. Vopselele arata binisor, chiar a doua „linie” curba, ce face combinatia culorilor. Nu mi se par deloc incantatoare componentele de origine americana. M-ar fi atras mai tare o furca RST, frane mecanice Promax, chiar si sistemul de transmisie Shimano. Mi-ar placea pe viitor si o combinatie mai accesibila cu frane V-brake. Astfel s-ar incadra pentru o convingere mai buna fata de marcile „germane” si chiar vecinii nostri CROSS. Chiar intentiones sa achizitionez o bicicleta romaneasca(macar vopseaua), nu toate importurile corcite de cadre taiwaneze cu vopsea „made in Germany” sau America. Oricum la pretul asta aproape se poate face bicicleta din componente… Multumim de articol! 🙂

  • M-ar fi atras, deoarece ar fi fost o echipare mai ieftina si destul de eficienta. Binenteles ca e o varianta super si avid si chiar sunt bikeri care chiar le-ar cumpara.

  • salut! pt un buget de aprox 2000lei sau usor mai mare,care din urm variante ar fi cea mai buna?
    impulse-ul prezentat aici
    ram ht 1.2
    cross grx-7 sau grip124 sau stiti voi alte variante?

  • pacat de manetele de la schimbator ca nu iti indica vitezele cand schimbi e pe ghicite cred ca trebuea sa puna un alt model de manete

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

fourteen − six =