Traian Goga este redactor FreeRider.ro încă de la începuturile revistei…
Sătul de oțel, carbon, aluminiu sau titan? Deși nu este un material utilizat pentru prima dată în industria bicicletei, lemnul de bambus prelucrat de cei de la Ozon are toate șansele să îți ofere bicicleta pe care nimeni din cartierul tău nu o are. Mai mult decât un instrument de ieșit în evidență, se pare că respectiva companie a reușit să fabrice un cadru de bambus cu adevărat fiabil.
Cadrul cântărește circa 1,8 kilograme și producătorul german spune că mai mulți curieri din Berlin au trecut modelul prin botezul focului pe străzile capitalei germane. În continuare, acesta susține că rezistența, rigiditatea și absorbția vibrațiilor sunt similare cu cele ale unui cadru high-end de oțel. Problema, însă, este că producătorii nu sunt tocmai o companie propriu-zisă care fabrică biciclete, ci mai mulți pasionați ai bicicletelor care au nevoie de o anumită sumă de bani pentru a produce câteva modele de probă ale progeniturii lor. Mai multe detalii poți găsi la această adresă.
Traian Goga este redactor FreeRider.ro încă de la începuturile revistei și reprezintă una dintre vocile care contează în ciclismul românesc.