Acum citesti
Așa arată noua bicicletă Pegas

Cei de la Pegas au publicat câteva fotografii cu noile biciclete. În curând, vă vom pune la dispoziție o galerie foto detaliată cât și informații mai pe larg despre noile Pegas.

Alte versiuni de culoare:

Pentru fete:

Am dori să știm și părerea ta. Cum ți se par noile biciclete Pegas?

 

Vezi Comentarii (27)
  • eu stiu ce sa zic….arata destul de ok….dar parca imi placea mai mult vechiul Pegas…avea un aer mai clasic…totusi e ok ca s-au decis sa mai produca cateva biciclete pe care poate poate o sa le prinda si copii nostrii cum le-am prins si noi pe cele a parintilor nostri..bafta in continuare si astept cu nerbadare sa vad si celelalte poze

  • E buna continuitatea. Totusi sper ca saua si prinderea ei din spate sa nu ramana asa! Arata a carpeala facuta in graba pt domnul fotograf. Sa faci o bicla mai noua care sa fie mai urata si mai puitn practica, mi se pare aiurea..Si aparatoarea de lant veche imi place mai mult, dar nu poti sa faci chiar o copie 🙂

  • Mie nu mi se pare deloc carpeala pentru fotograf, asa cum zici tu Robert. Ceea ce vad in poze este ca saua se sprijina direct pe ax si nu pe vreo ureche subtire. Plus ca daca te gandesti un pic logic, este mai rezistent sa pui greutatea de pe spatele seii pe un ax de 13mm decat pe vreun surub subtire de 5-6 mm. 🙂

  • Arata foarte bine noile biciclete Pegas. Sper sa intre in productia de serie si sa se poata vinde la preturi accesibile.

    Ar mai fi bine ca Pegas sa isi diversifice gama de biciclete, pentru a acoperi toate gusturile.

  • misto am si eu un model vechi barbatesc e in curs de reconditionare. am probleme cu shaua si cu cromul nu stiu unde sa le refac…

  • @FlorinP: arta e sa imbini tehnica si estetica ;). Ai dreptate, e mai rezistent cum zici tu, dar asa era si cel vechi. In plus n-am zis nimic de vreun surubel :)). La cel vechi, cred ca se forma aproape un paralelogram cu seat tube-chain stay-suportul U cromat-sa[la naiba, nici nu stiu cum se numesc in romaneste 🙂 ] ceea ce era mult mai placut la vedere. La asta e un trapez ..vraiste. Ma rog, de gustibus… Mie cel putin, imi zgarie retina.
    Sa nu intelegi ca-s mitrsetul neprietenos! Vreau sa se faca, dar sa fie si frumoasa. Inainte, pe un „pegas cu sa lunga” mergeau cate 2 copii. Acum ar avea o problema :). Sau poate chiar practica asta vor s-o descurajeze :).
    De acord si cu Manu 021, sa-si diversifice gama. Bulgarii si ungurii pot…Oare de ce ne-o fi trebuit atata timp sa resuscitam marca asta?!

  • cand eram mic aveam bicicleta pegas cu cadrul rabatabil si sora mea avea modelul prezentat care nu era prea fiabila. mergea mai mult de plimbat in parc. pentru ceva mai serios sa o alergi un pic cea cu cadrul rabatabil era mai buna. pe la un deal mai mare te ridicai imediat de pe roata din fata la modelul prezentat. arata bine, doar atat.

  • Am testat ieri la deschidere un pegas si e mai comod si il simti mai rezistent decat ce se gaseste in hervis sau decathlon… iar alea costa la vreo 30 milioane. pentru plimbare sunt minunate, abia simti denivelarile din asfalt sau din trotuarele noastre care stiti si voi cum sunt…

  • frumoase..insa cam scumpe.. daca in timp nu o sa umble la pret, in conditiile in care pretul mediu al unei biciclete obisnuite este 700 lei, or sa dea faliment…sa nu uitam ca nu sunt biciclete exclusiviste ci pentru toţi..sau asa ar trebui

  • ATENTIE! Intrebarile tehnice sau cele legate de alt subiect vor fi postate pe forum.

    Eu nu inteleg cum va place mizeria asta de bicicleta!!!! Cand citesc ce scrie Dana@, ca este mult mai rezistenta si mai comoda si ca nu simti denivelarile si gropile din asfalt cu o astfel de mizerie si le simti cu o bicicleta acceptabila eventual si cu amortizoare, iti sta mintea in loc ….

  • daca va amintiti problemele acestui model erau pedalele prea lungi ,aveai riscul de a lovi solul cu pedala ,inaltatoarele pe care trebuiai sa le comanzi pt ca seaua era prea joasa asa e si acum riscul de a te rasturna pe spate cauciucul de spate deja il schimbai dupa 3-4 luni din cauza uzurii premature datorata modificarii centrului de greutate spre spate..si altele dar era buna pt plimbari scurte prin parc si atit.IAR raportul calitate pret….cu banii astia imi iau 2 mtbde 26cu care m a pot distra mult mai bine.

  • Detin Pegas vechi( modern).Mi l-a dat o matusa cand aveam 12 ani si pot spune ca mihai-satmari nu a mers niciodata pe unul :))),am ras cu lacrimi :))).Spun ca pedalele nu sunt nicidecum lungi ,nu ating cu ele de jos.Probabil ca tu ai mers cu unul caruia i se schimbase foaia de angrenaj, adica bratele, cu unele mai lungi.La inaltimea de 1,80 nu imi trebui inaltatoare si shaua este fixata la ultima pozitie.Cauciucul pe spate il schimbai la 3-4 luni daca puneai frana ca nebunul incaontinuu si nici atunci nu il schimbai.Pune frana acum cu un cauciuc normal sau unul care il iei cu buget de 30-60 ron sa vedem in cate ZILE se duce :))).Cauciucurile erau made in Romania si le am si astazi pe ea tocit in proportie de 15%.Se vede ca nu ai calarit niciodata un „inaripat”, cum sa zici ca se toceste „datorita modificarii centrului de greutate spre spate” :)))))))).Rade lumea si cu popoul de tine:))))))) Intradevar Ceausescu cand a copiat Pegasul dupa bicicletele americane a omis anumite date de constructie si exista acea problema de a te ridica pe roata spate.Tocmai aceasta problema a facut din Pegas cea mai tare bicicleta la vremea ei daca nu si astazi.Pai toti care aveau unul trebuia sa stie sa mearga pe roata spate.Mihai-satmari……. cand ne plimbam cu ele nu o faceam in parc ,ca nu era pe vremea aia cum este acum sa ne dam prin parc la misto.Ne plimbam pe strazi, prin fata blocului, in parcare iar cei cu copilaria pe la tara se plimbau in praf si prin iarba si cand venea seara la culcare erau plini de praf si in dinti.Asta e Pegas.Nu poti compara MTB cu o bicicleta city.Si daca iti iei 2 MTB iti iei 2 la 550 de la DHS .DHS au sloganul :”ce iei azi se strica maine”.:)))))

  • Ai dreptate Boggy…Ce biciclete au fost Pegasurile modern..acum o luna am primit unul care are 35 de ani vechime. Am sablat cadrul si aripile:nu au pic de rugină. Am spălat cauciucul din spate (Victoria) şi e ca nou. Îmi pare rău sa spun dar bicicletele facute pe timpul lui Ceausescu erau de calitate.Am avut pâna acum doi ani un DHS.. dezastru!!!

  • Stiti cumva daca au frane pe ambele roti ?
    Oricum la banii acestia 800 SI CEVA nu e de mirare ca nu se vand in ROMANIA ! Vedeti pe alea CHINEZESTI montate la PETROSANI ? Nu costa mai mult de 400 lei ! Puterea de cumparare a romanilor e mica !Daca nu armonizeaza pretul de cost cu realitatea pietei de aici vor da faliment ! In OLANDA nu au decat sa o vanda si cu 200 e.u. dar aici in ROMANIA daca umfla mai mult de 100 e.u. vor ramane cu ele pe stoc :PIESE DE MUZEU , mai mult nimic !
    Orienteti-va dupa alea fabricate , montate la PETROSANI ca sa intelegeti !

  • nu stiu ce virsta ai boggy dar in49 de ani nu am vazut asa multa infatuare ….sa stii ca la 9 ani mi am montat din piese primul pegas pe care tata nu a vrut sa mi-l cumpere…la 14 ani am facut prima bikla cu amortizoare pe spate … acelea de la carpati…la 16 ani am modificat un pegas 22 in semicursa cu 5 viteze pe roata si doua per foaie [pt vremea aia era totusi ceva …si nu cred ca ai calarit mai multe bitze facute de tine decit am reparat si modificat eu in viatza asta …si pot sa spun ca pegasul 41m-a dezamagit intotdeauna singura si ultima cind m-am dus la snagov cu pegas 41 mi- a iesit pe nas cu toate ca eram legitimat la nea TANASE pe Stefan cel Mare
    IN AFARA DE O TURA-N PARC NU E BUNA DE NIMIC ..LA VIRAJE ATINGI SOLUL CU PICIORUL DACA PEDALEZI TE DUCI PE SPATE LA UN PLAN INCLINAT…. ADEVARUL asta e…..nu mai lauda un JAF…. BUNA PT PICI….PESEMNE CA LA TINE LA TARA ERA CEVA DE NEMAIVAZUT

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

five × four =