Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete…
Încetul cu încetul încep să nu mai pot face diferența între anvelope de enduro și cele de downhill. Dacă la început producătorii mizau pe greutăți ceva mai mici, iată că trend-ul este ascendent, iar o anvelopă de enduro ce cântărește 900 de grame, n-ar mai trebui să mire pe nimeni. Totodată, crampoanele de pe carcasă încep să semene izbitor cu modelele de enduro. Să ne facem griji?
e*thirteen a anunțat lansarea unei noi anvelope specifice, TRS, disponibilăîn două versiuni: una pentru roțile de 27.5 inch, iar cealaltă pentru roțile de 29 de inch. Două modele se vor distinge prin greutate și calitate: Plus, cel ușor și Race, cel cu 30 de grame mai greu. Astfel, cel mai greu model este TRS Race 29, cu 930 de grame și cel mai ușor, TRS Plus 27.5 cu 875 de grame. Nu că diferența ar fi foarte mare.
Trei amestecuri de cauciuc diferite se vor regăsi în versiunea Race, 40A pentru laterală, 42A pentru centru și 72A pentru bază. Pe de altă parte, versiunea Plus va avea doua două mixuri, 50A pe laterale și 61A central. Anvelopele se fac remarcate prin crampoanele laterale foarte mari, pentru a oferi o aderență excelentă în viraje. Crampoanele centrale au dimensiuni medii și sunt dispuse diferit, pentru a contribui la o rulare decentă și capacitate de frânare atunci când situația o impune. Noile anvelope sunt recomandate pentru jante cu o lățime între 24 și 31 de mm.
Prețurile nu au fost anunțate încă.
Introducing: TRS Tires & Wheels from e*thirteen components on Vimeo.
via e*thirteen
Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete testate și evaluate în mod obiectiv. Pedalează din 1998 pe mountainbike și din 2009, aproape zilnic, pe site-ul de față.