Traian Goga este redactor FreeRider.ro încă de la începuturile revistei…
Roțile sunt o componentă esențială a bicicletei și cei de la SRAM se pare că au devenit mai conștienți ca până acum de acest lucru. Producătorul a prezentat seturile Roam și Rail, două perechi proiectate, spune acesta, după toate cerințele unui rider pretențios, echilibrând într-un mod optim greutatea, inerția, viteza de angrenare, rigiditatea și rezistența.
Setul Roam va fi disponibil în două variante, 50 și 60, ambele destinate cross-country-ului și All-Mountain. Prima versiune va fi realizată din aluminiu, cu dispunere asimetrică a spițelor și jante mai late pentru stabilitate și tracțiune mai bună, costând 960 de euro, în timp ce Roam 60 va fi realizat din carbon și va avea o lățime exterioară și mai mare, de 28mm, cu un preț pe măsură, de 1.974 de euro.
Cât privește setul Rail 50, care costă tot 960 de euro, acesta este destinat riderilor de All-Mountain și poate suporta rigorile disciplinei Enduro, mulțumită jantelor din aluminiu de ultimă generație.
Toate cele 3 seturi vor fi disponibile în cele 3 mărimi de roți consacrate ale mountain bike-urilor, mai precis 26, 27,5 și 29 de inch și vor fi compatibile atât cu setul de 11 viteze SRAM XX1, cât și cu cele de 9 sau 10 viteze ale producătorului. În ceea ce privește greutatea, campioană este versiunea de 26 de țoli au setului Roam 50, cu 1.475 de grame, Rail 50 pentru 29er-e fiind la capătul opus, cu 1.830 de grame.
Via SRAM
Traian Goga este redactor FreeRider.ro încă de la începuturile revistei și reprezintă una dintre vocile care contează în ciclismul românesc.