Acum citesti
Scor 4060LT (2023)

Cum oferta de biciclete de enduro este mult prea mare, ar putea să-i facă pe unii mai confuzi decât am fost noi după revoluția din 1989, așadar dacă ești hotărât să nu te mai uiți după niciun brand de renume – pe motiv că îl au toți ceilalți și pentru că te zăpăcește acest lucru – nu este cazul să te uiți mai departe de atât: noul Scor 4060LT. O bicicletă pe care probabil mi-aș cumpăra-o și eu, dacă mi-aș permite.

Din simplul motiv că 4060LT este o bicicletă axată pe joacă și cui naiba nu-i place încă să se mai joace la a doua tinerețe? Presupunând că ești deja realizat, că ai o casă și o mașină și o familie, pe care le întreții fără să te chinui de la o lună la alta, atunci cei 4.699 de euro pe care-i cer cei de la Scor pe această bicicletă n-ar trebui să constituie o problemă. Este construită cu un cadru din carbon, vopsit în negru – astfel încât să nu-ți mai bați capul cu prostii subiective legate de aspect (deși dacă sapi un pic, poți să găsești și alte variante de culoare), este ușor și rigid dar și rezistent pentru cele mai dificile momente care pot apărea pe traseu.

Şi un pic trebuie să intrăm și un subiectul geometrie, pentru că este cea care face ca astă bicicletă să fie atractivă. Un chainstay de 432mm este din punctul meu de vedere ceva extrem de rar în ziua de astăzi, mai ales pe o bicicletă de enduro echipată cu roți de 29 de inch, fiind de altfel și prima chestie care mi-a sărit în ochi. Apoi mai este headtube-ul, înclinat la 63.8 grade – adică mai mult decât suficient pentru orice fel de traseu și unghiul seat tube-ului, la 76.5 grade, care te poziționează perfect pe bicicletă atunci când urci. Reach-ul este de 459mm în dimensiunea M. Cu toate datele astea în față, acum nu pot decât să închid ochii și să-mi imaginez cum se simte bicicleta asta pe traseu. Revin imediat.

Apoi mai avem de amintit echiparea: Sram NX Eagle ca să încep cu veștile mai puțin bune – la nivel de transmisie, apoi o furcă RockShox ZEB Select (nu am pus + pentru că este versiunea de bază) cu o cursă de 170mm și amoritzorul RockShox Super Deluxe Select+, ce susține cursa de 160mm a cadrului. La nivel de anvelope, se merge pe rețeta clasică pe care ți-o prescrie orice tip care și-a dat doctoratul în biciclete, mai precis Maxxis Assegai pe față și Dissector pe spate. Iar frânele, decente cât se poate: Sram Code R cu discuri de 200mm. În afară de transmisie, nu pare nimic în neregulă aici.

Iar acestea fiind spuse, poți arunca un ochi pe site-ul producătorului (scor-mtb.com) în cazul în care ești curios să afli și mai multe detalii.

via Scor

Vezi Comentarii (0)

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

5 × two =