Horaţiu pedalează şi merge pe munte de când se ştie,…
În ultima vreme, la biciclete se pune mult accentul pe confortul rulajului, indiferent dacă e vorba de cursiere de carbon de mii de euro sau biciclete de oraş: peste tot se caută un compromis perfect între confort şi performanţă. Devine şi mai greu atunci cînd se doreşte şi păstrarea unui preţ redus. Schwinn încearcă să abordeze acest subiect cu noua lor bicicletă hibridă Vantage. Aceasta va fi disponibilă doar în magazinele de marcă Schwinn şi foloseşte o tehnologie care nu e nouă, dar e implementată ingenios.
Inserţiile cu elastomer s-au mai folosit, multe biciclete fiind construite cu un soi de elastomer plasat între seat-stay-uri şi seat tube pentru a abosrbi vibraţiile şi metoda e de succes. Diferenţa la Vantage SRT (Smooth Ride Technology) este că elastomerul este plasat în jurul seat tube-ului iar seat stay-urile se prind peste acesta cu şuruburi. S-a reuşit o implementare care nu produce joc lateral dar oferă o suspensie de 15 mm.
Vantage este disponibilă în două versiuni, F1 şi F2, fiind incluse în gama Schwinn Signature care este disponibilă doar în magazinele proprii. Bicicletele sunt dotate cu prinderi de portbagaj şi aripi, anvelope 700x32c şi frâne pe disc. Preţul pentru F2 este de 660 USD şi are o transmisie Shimano cu 8 viteze, F1 având 9 viteze, furcă de carbon şi un preţ de 880 USD.
Horaţiu pedalează şi merge pe munte de când se ştie, dar s-a apucat serios de mountain bike şi de participarea la concursuri în 2006, iar de cursieră în 2010. Când nu pedalează, aleargă pe poteci de munte, iar iarna practică schi-alpinism. Iubeşte potecile de MTB din Carpaţi şi şoselele şerpuitoare ale Alpilor. Zona sa preferată de MTB este Bran-Moieciu.