Acum citesti
O gamă nouă de biciclete MTB produse în România: Devron

Devron este un nou brand de biciclete MTB, care-și va face apariția în scurt timp pe piața românească. Proiectul aparține producătorului cu sediul la Deva, DHS, care a lucrat intens pentru a crea o gamă de biciclete de munte de calitate. Iar la o primă privire aruncată asupra modelelor, toate specificațiile par a fi mai mult decât în regulă.

În primul rând, cadrele au un aspect atractiv, unele dintre ele beneficiind chiar de suduri finisate, renunțând la solzii de pește pentru un aspect mai închegat. În al doilea rând, este vorba despre echipare: acestea vor fi disponibile cu sistemele de transmisie 3×8 sau 3×9, iar modelul de bază va fi echipat cu V-Brake-uri, dar care va suporta oricând un upgrade la frânele pe disc, fiind dotat cu prinderi în acest sens.

În total, discutăm despre 3 modele distincte, disponibile în total în 10 versiuni.

Devron Pike

devron_pike
Pike S1

Pike S1 reprezintă modelul de intrare, fiind echipat cu un sistem de transmisie Shimano Altus/Sr Suntour, cu un cadru din aluminiu 6061, cu V-Brake-uri și care cântărește 13.7 kg conform specificațiilor producătorului. Modelul va fi oferit pentru aproximativ 1.300 de lei.

Pike S2 va beneficia extra de frâne pe disc mecanice și va avea un sistem de transmisie 3×8, pe când Pike S3 va păstra specificațiile, cu mențiunea că discul montat pe roata de față va fi de 180 de mm, deci mai mare decât în cazul celorlalte două modele și va avea un sistem de transmisie 3×9. Pike S2 va fi oferit pentru 1.500 de lei, pe când Pike S3 va costa aproximativ 1.750 de lei.

Devron Riddle

devron_riddle_29er
Riddle 29er

Gama Riddle va fi disponibilă în versiunea cu roți de 26 sau 29 de inch, cu echipare Sram sau Shimano la nivelul sistemului de transmisie, în funcție de model. Un model cu roți de 27.5 inch este în plan, dar nu va fi disponibil pentru sezonul următor.

Riddle H1 va avea un cadru bine finisat în preajma head- și seat tube-ului și va fi oferit în culori atractive. Vine dotat cu un schimbător de foi Shimano Altus și cu unul de pinioane Shimano Deore Shadow, dar și cu frâne hidraulice Shimano M395 cu discuri de 180/160 de mm. Prețul pentru această versiune este de 2.210 lei, pe când versiunea H2, echipată cu componente Sram, va costa 2.300 de lei.

Versiunea 29er, va fi echipată fie cu componente Shimano, asemenea lui H1, fie cu componente Sram, asemenea lui H2. Riddle 29er 4.9, echipat cu un sistem de transmisie Shimano și cu furcă Suntour XCM, va fi oferit pentru 2.300 de lei, pe când Riddle 5.9, echipat cu sistem de transmisie Sram, va costa 2.390 lei.

Devron Zerga

devron_zerga
Zerga D2

Zerga va reprezenta vârful de gamă, fiind oferit în 3 versiuni diferite de echipare. Modelul D2 va fi dotat cu o furcă Rock Shox XC30, sistem de transmisie Shimano Altus/SLX, cu 3×9 viteze și cu frâne hidraulice pe disc, Shimano M395 cu discuri de 180/160 mm. Zerga D3 este versiunea cu sistem de transmisie Sram și cu frâne Avid Elixir 1 cu discuri de 180/160 de mm.

D5 va reprezenta modelul de top și va avea un sistem de transmisie 3×9, frâne hidraulice pe disc Avid Elixir 3 și va cântări 12 kg. Prețurile vor fi după cum urmează: D2: 2.710 lei, D3: 2.790 lei, D5: 3.400 lei.

Devron va urma să aibă în curând și o gamă pentru șosea, dar mai multe informații urmează a fi disponibile pe viitor. Prețurile menționate în articol sunt recomandate și provizorii, dar conform reprezentanților DHS, acestea pot fi mai mici.

Vezi Comentarii (13)
  • ce pot sa spun decat felicitari !asteptam sa apara si poate un review ceva de la voi si se prea poate la anu sa fie pe lista de achizitie!

  • @axeloh – Altus este doar schimbatorul de foi. De regula nu are asa o mare importanta pe durata de utilizare, cam oricare isi face treaba. Oricum, se poate inlocui relativ ieftin.

    Cadrele arata chiar bine. Poate se pot vinde si separat, respectiv pe marimi.

    Felicitari!

  • nu este rau dar neseriozitate firmei face sa fie produs catalogat tot ROMINESC
    sa fim sinceri tot DHS este. asamblari imprecise, calitatea vopsitului lasa de dorit….

  • Am o bicicleta DHS de 400 de lei , de vreo 6 ani, am fost cu ea prin Alpi. Sincer, nici o problema, inafara de cateva pene, chiar nici o problema. Si am 115 Kg si 1,76 m. Chiar vreau sa imi schimb bicicleta acum si sincer decat sa bag bani in buzunarul bulgarilor de la Cross sau ale marci ansamblate in China, prefer oricand o bicicleta Romaneasca. Iar in bugetul pe care il am eu de 2400 de lei, toti producatorii ofera cam acelasi lucru, unu da la furca si taie de la frana, altul pune la schimbatoare si taie de la furca, etc.

  • Mi-am luat un Zerga D3, in acelasi timp cu amicul meu care si-a luat un Kross Level A3. Eu nu am avut nici un repros, dupa 200km bicicleta romaneasca e in stare perfecta. Kross-ul, dupa 70km are deja joc in monobloc, probleme la schimbatorul fata, probleme la remote lockout-ul furcii. Ca sa nu mai vorbim de dotari, care sunt net superioare la Devron. Consider ca Devron sunt excelente.

  • Buna.Sunt posesor al unui Pike s3. Pot sa spun ca la 1700 lei nu prea gasesti bicicleta mai buna…si in plus chiar arata foarte bine.

  • Oare chiar sunt produse in Romania cadrele…? Sau importate si asamblate aici pentru a primi stampila Made in Romania? Ar fi o veste minunata daca acestea s-ar „suda” la Deva.

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

18 − three =