Acum citesti
Noul Transition Smuggler cu suspensii de 130/140mm pentru poteci

Livrat inițial cu o cursă a suspensiei spate de 130mm, aceasta poate fi mărită la 140mm prin înlăturarea unui distanțier. Şi probabil că o dată ce faci asta, n-o să mai vrei să-l montezi niciodată la loc. Căci cine-și dorește o cursă mai scurtă pentru cadru? În orice caz, noul Smuggler este o evoluție față de vechiul model (care avea suspensii de 120mm) și este livrat cu o furcă de 140mm, cu un cadru din carbon sau aluminiu, cu roți de 29 de inch și cu o greutatea (a cadrului) de 3 kg cu tot cu amortizorul din dotare (210 x 55mm). iar cadrul chiar arată bine și are o geometrie atractivă pentru cei dornici de distracție: head angle amplasat la 65 de grade, un chainstay de 435mm (dar care crește la 440mm de la dimensiunea L până la XXL) și un reach de 460mm (în dimensiunea M). Chainstay-ul versiunii din aluminiu este mai lung, de 437mm pentru dimensiunile S și M și de 443mm pentru versiunile L, XL și XXL. Așadar, cum s-ar spune, carbonul este orientat ceva mai către distracție decât aluminiul.

Bun, acum legat de prețuri și echipări lucrurile stau în felul următor: 3.699$ sunt necesari pentru a intra în posesia cadrului, dotat totuși cu un amortizor Fox Float X Factory. Pe de altă parte, versiunea de bază echipată cu Sram NX are un preț de 3.999$ (și desigur, alt amortizor), dar tot o face mai atractivă decât achiziționarea separată a cadurlui. Pentru banii aceștia mai primești o furcă Marzocchi Z2, un amortizor Fox Float X Performance, frâne Sram Code R, un dropper OneUp, o transmisie 1×12 NX, jante WTB ST i30 pe butuci Novatec împreună cu un set de anvelope Assegai/Dissector. Așadar, nu sună prea rău.

Trecem mai departe la echiparea cu Sram GX și o furcă Fox 36 Performance, care este oferită pentru 5.999$ și mai departe cu modelul de top, cu GX AXS, un amortizor Fox Float X Performance Elite și o furcă Fox 34 Factory cu cartușul GRIP2, așadar cu mai multe reglaje. Versiunea de top, oferită pentru 8.499$ est echipată cu transmisia Sram X01 AXS, cu roți Crankbrothers Synthesis Enduro, frâne Sram Code RSC și un amortizor cu o furcă similare de pe modelul anterior.

via Transition Bikes

Vezi Comentarii (0)

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

eight + six =