Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă…
După ce Santa Cruz a lansat modelele de biciclete fabricate dintr-un carbon mai accesibil a venit şi rândul diviziei lor dedicate doamnelor şi domnişoarelor să pună pe piaţă cadre din carbon la preţuri mai mici. Firma soră, Juliana, tocmai a anunţat oferirea de cadre manufacturate dintr-un carbon mai accesibil. Singura deosebire între aceste cadre şi cele „normale” este greutatea. Vizual şi în teste cadrele păstrează aceeaşi rigiditate şi confort însă preţul va fi considerabil mai mic.
Suplimentar faţă de echipările care pleacă de la 3.399$ Juliana Bikes a lansat şi o gamă nouă de culori şi opţiuni de echipare.
Modelul Furtado 2015 vine în culoarea Hella Yella şi este disponibilă, pentru prima dată, cu transmisie X01 sau XX1 1×11. Modelul entry level din carbon are un preţ de 3.599$ şi vine echipată cu o serie de componente Shimano XT, Deore şi Sram. Sunt însă disponibile şi doar cadre la preţul de 2.899$ dacă doreşti să o echipezi cu ce componente doreşti.
La fel şi Siren Red Joplin care este disponibilă la 2.899$ doar cadrul, preţul pentru modelul entry level complet echipat fiind de 3.399$. La fel ca la Roubion şi Furtado cadrul din carbon mai uşor poate fi echipat cu X01 sau XX1 la care se adaugă upgrade opţional pentru roţi Enve Carbon.
Ceva mai jos faţă de preţurile la carbon se află variantele din aluminiu single pivot fapt care va face „datul tare” accesibil tuturor. Apple Green Juno, cu o cursă de 130mm şi componente SLX + Sram, va fi disponibilă la preţuri începând de la 2.599$. Cadrul separat este disponibil la preţul de 1.299$.
Royal Purple Origin, cu o cursă de 10 cm, este modelul de intrare pentru categoria full suspension. Având preţuri începând cu 2.099$ acest model este practic varianta originală Juliana adaptată la roţile de 27,5 inch.
Ce deosebeşte aceste biciclete single pivot de variantele din carbon cu VPP este faptul că vor fi disponibile în curând în mărimea XS. Înălţimea de încălecare extrem de mică şi top tube-ul la fel de mic vor face posibilă folosirea acestor biciclete de persoane foarte scunde.
Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.