Acum citesti
Merida mărește miza la șosea cu două noi modele: Ride SL și Reacto Evo

O prezență puternică în segmentul cursierelor performante era ultima căsuță care mai trebuia bifată de Merida în calea obținerii unui renume complet în industria ciclismului. Odată cu startul celei de-a 96-a ediții a Turului Italiei, producătorul asiatic, co-sponsor al formației Lampre-Merida, a dezvăluit și celelalte două modele de șosea pe care le proiecta și pe care le-a definitivat. Este vorba despre Ride SL, o cursieră de anduranță, folosită de Filippo Pozzato în campania de primăvară, și despre Reacto Evo, replica taiwanezilor pentru gama de cursiere aero.

merida_ride_sl_2013

Ride SL prezintă câteva diferențe semnificative față de Scultura SL, cadrul care a stat la baza sa, iar modificările se referă în mare la rigiditate superioară și extra confort în punctele critice, adică cerințele care trebuie îndeplinite când rutierii au de-a face cu pavatele belgiene. Așadar, zona head tube-ului și a bottom bracket-ului a fost ranforsată, în timp ce țevile triunghiului posterior sunt lățite și complet aplatizate. Tot aceste țevi beneficiază de un surplus de Flax Bio-Fiber, fibre naturale rezistente, dar flexibile, care contribuie la reducerea vibrațiilor, compusul fiind prezent și în anumite părți ale furcii.

merida_reacto_evo_2013

Gama cursierelor Merida este completată de Reacto Evo, model care până acum a fost testat doar de rutierii echipei Lampre-Merida, dar care va putea fi văzut în ediția curentă a Il Giro. Spre deosebire de Ride SL, la baza lui Reacto Evo a stat bicicleta de contratimp Warp TT, prezentată ca una dintre cele mai importante realizări ale echipei de cercetare de până acum. Rigiditatea a fost îmbunătățită, iar împreună cu alte artificii, precum frânele integrate în designul cadrului, reușește să economisească 10 wați din puterea rutierului de-a lungul unei ore de mers, rulate cu 50 km/h. Greutatea este singura care a avut de suferit, deși cele 130 de grame suplimentare ale cadrului sunt cu greu însemnate, pe când confortul a fost asigurat prin tija de șa S-Flex cu o inserție de elastomer.

 

 

Vezi Comentariu (1)

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

one + fifteen =