Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă…
Soluțiile tubeless sunt creeate în general, pentru a funcționa în anvelope fără cameră. Dacă însa vrei să ai protecție tubeless însă nu ești încă pregătit să renunți la cameră, atunci poți alege o substanță tubeless fabricată special să fie folosită în cameră. Inner Tube Sealant este noul produs de la Muc-Off pe care îl poți introduce în camera bicicletei și avea protecție la pană similară anvelopelor cu adevărat tubeless.
Noua soluție este proiectată să astupe găuri de până la 4 mm, are în alcătuire apă, fiind solubilă în apă, și este special creeată să funcționeze cel mai bine în camera anvelopei.
Pentru a putea folosi noua Muc-Off Inner Tube Sealant trebuie să te asiguri că valva camerei tale, presta sau schrader, poate fi detașată pentru a introduce soluția Muc-off. Bidonul se vinde împreună cu un furtun cu care poți introduce ușor substanța în cameră.
În funcție de mărimea camerei și anvelopei, vei avea nevoie de 50-140 ml de soluție pentru fiecare cameră. Cu alte cuvinte bidonul de 300 ml ar trebui să ajungă pentru cel puțin două roți. Prețul recomandat pentru bidonul de 300 ml este de 57 lei, iar produsul poate fi găsit la dealerii Muc-Off din România.
Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.