Acum citesti
Marșul Bicicliștilor Clujeni revine în forță

Joi, 10 aprilie 2014, se va desfășura la Cluj-Napoca o nouă ediție a Marșului Bicicliștilor Clujeni, aflat la 78-a din seria lunară începuta în septembrie 2007 în continuarea celei anuale începute de Clubul de Cicloturism Napoca în 1998. Întâlnirea participanților va fi în Piața Unirii, începand cu ora 17:45. Pornirea coloanei de bicicliști va fi la ora 18:00, marșul urmând să dureze circa o oră și jumătate, străbătând zona centrala a Clujului și cartierele Mărăști, Iris și Grigorescu.

marsul_biciclistilor_clujeni

Traseul concret este: Piata Unirii – bd.21 Decembrie 1989 – p-ta Marasti – str.Aurel Vlaicu – str. Ialomitei – str.Fabricii de Zahar – str.Campina – str.Fabricii – str.Sobarilor – str. Al.Sahia – str. Portelanului – p-ta 1 Mai – str.Paris – str.Ploiesti – p-ta M.Viteazu – str.I.P.Voitesti – str.Dacia – str.Gen.Dragalina – pod Napoca – Splaiul Independentei – str.Uzinei Electrice – str. I.Macelariu – str. Devei – str. G.Cosbuc – Calea Motilor – str. Petru Maior – p-ta L.Blaga – str.Napoca – p-ta Unirii.

Este o ocazie de a reaminti autoritatilor locale, publicului si presei de nevoia promovarii utilizarii bicicletei ca o componenta esentiala a mobilitatii urbane durabile si alternativa viabila la transportul automobilistic, alaturi de transportul in comun si deplasarea pietonala.

Totodata este si un prilej de contact, cunoastere si pedalare impreuna a biciclistilor clujeni, o ocazie de impartasire de opinii, de gasit colegi de excursii sau surse de echipament specific, de schimb de experienta pe tema magazinelor si service-urilor de biciclete si alte teme de interes.

Vezi Comentarii (2)
  • Adevarul este ca in Cluj, ca si in alte orase mici, deplasarea cu bicicleta mi se pare cea mai recomandata metoda.
    Merg in Cluj de prin 2004, in fiecare an, destul de des si am observat o tendinta ingrijoratoare, ca si in Bucuresti, de inmultire a automobilelor personale.
    Din pacate, din ce in ce mai multe familii, chiar daca adopta o oarecare postura eco, aceea a achizitiei de biciclete, deplasarea pana la locul de munca, rude sau prieteni, plimbat prin padure, o fac tot cu masina.
    In Bucuresti nu mai zic, pana si pana in parcurile Herastrau si Tineretului, din ce in ce mai multa lume se deplaseaza cu automobilul, cu bicicletele montate sus pe capota, dupa care se dau jos si pedaleaza cu ele prin parc.
    Mi se pare oribil ce se intampla si nu stiu daca exista vreo tendinta de renuntare la deplasarea pe 4 roti in favoarea celei pe 2 roti, deoarece oamenii vor sa iasa in evidenta de fapt ca sunt avuti, ca au potential financiar si oarecum considera deplasarea prin oras cu bicicleta ca pe ceva injositor sau riscant.

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

eight − six =