Traian Goga este redactor FreeRider.ro încă de la începuturile revistei…
Poate ar fi fost de așteptat ca după toată odiseea pistelor de biciclete din București, restul țării să tragă niște învățăminte. Din păcate, lucrurile nu stau chiar așa și, în Cluj-Napoca, programul de bike-sharing în curs de implementare va include piste de biciclete trasate pe trotuar.
Din nou ne lovim de aceeași problemă, și anume îngustarea semnificativă a trotuarului și periclitarea pietonilor, însă, încă o dată, cei care nu folosesc vehicule motorizate sunt lăsați să se descurce singuri și să scape cum pot ei. În ciuda faptului că Primăria și-a arătat deschiderea spre a implementa un program de bike-sharing, se pare că lucrurile au debutat oricum, numai nu cu dreptul, nu doar pistele concepute fiind neconforme, ci și bicicletele comandate în acest sens fiind lăsate de izbeliște.
Traian Goga este redactor FreeRider.ro încă de la începuturile revistei și reprezintă una dintre vocile care contează în ciclismul românesc.
Timisoara are numai trotuare colorate inutil!!
Iasul se lauda cu „piste” de bicicleta facute din pavele rosii (v-am dat pe spate) 😀 .Bineinteles tot pe trotuar facute.Acum se termina o noua zona a orasului de modernizat si pistele tot pe trotuar sunt ,dar macar alea nu au pavele.Pe autoritati nu prea ii intereseaza de ciclisti pistele sunt facute ca sa iasa la numar si doar atat.