Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete…
S-ar putea ca aceasta să fie prima dată în viață când confunzi un full suspension cu un hardtail. Iar asta, datorită faptului ca inginerii de la Focus au integrat amortizorul, responsabil pentru preluarea șocurilor basculei, în țeava superioară a noului FSL 1.0. Construcția în sine a basculei necesită un pic de atenție din partea ta pentru a-ți da de înțeles că acolo se află câteva segmente de cadru care chiar lucrează pentru confortul tău.
Iar odată ce unii își vor da seama de toate acestea, vor realiza brusc că toate ideile lor despre designul bicicletelor full suspension au fost destrămate, făcând aici referință la acel grup de persoane care nu agrează forma bicicletelor cu suspensie spate.
FSL 1.0 poate fi partenerul tău ideal pentru cursele de Cross Country sau Maraton. Are un headtube conic, cabluri ascunse prin interiorul cadrului și o echipare de top cu Sram XX în frunte. Roțile sunt de asemenea top level și provin de la DT Swiss, modelul XCR 1350 Carbon. Da, ai înțeles bine, jante din carbon pentru o greutate cât mai mică.
Cu toate aceste specificații minunate și cu o greutate foarte mică, Focus FSL 1.0 poate fi al tău pentru 6.800 euro.
Informații detaliate pe focus-bikes.com.
via Focus
Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete testate și evaluate în mod obiectiv. Pedalează din 1998 pe mountainbike și din 2009, aproape zilnic, pe site-ul de față.
Nu-i nou conceptul la Focus.
Modelul precedent avea shockul incastrat intr-o cala practicata in cadru si era montat invers, sub degajare. Destul de ingenios modul de legatura dar la precedentul model era destul de greu accesibila comanda manual la pozitiile shockului. In cazul de fata este mult mai lesne de accesat.