Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă…
La prima vedere este uşor să confunzi noul Schwinn Classic Deluxe 7 cu un cruiser original din 1955. Însă observi apoi cablul schimbătorului intern spate cu 7 viteze Shimano Nexus şi-ţi dai seama că de fapt bicicleta este o reîncarnare modernă a unei clasice. Schwinn, deşi categoric o companie diferită faţă de cea de la început, a rezistat totuşi trecerii timpului, 2015 fiind anul în care vor sărbători 120 de ani de existenţă. Pentru a sărbători Schwinn va lansa o ediţie limitată pentru cruiserul Classic 7. Bicicletele cu accente vintage vor beneficia de piese care de fapt se vor potrivi inclusiv pe bicicletele originale, cum ar fi luminile instalate pe aripi şi „rezervorul” de pe toptube.
Ultima dată oferită în 2008, modelul Classic 7 2015 va fi fabricat într-un număr limitat de 500 bucăţi la un preţ de 699$. Schwinn Classic 7 cu furcă pe arc şi portbagaj spate, este foarte confortabilă, dar să nu te aştepţi să fie uşoară. Însă dacă eşti în căutarea unei biciclete cu aspect retro, dar cu accente moderne precum jantele din aluminiu, Classic 7 ar trebui să fie alegerea ta.
Schwinn ştie că probabil nu va mai fi niciodată ce a fost odinioară, însă obiectivele rămân totuşi nobile. Tot ce doreşte compania este să vadă cât mai mulţi oameni pe bicicletă. Indiferent dacă o fac pe o bicicletă de-a lor de top sau una de nivelul supermarketurilor. Schwinn Allston 1 este una din bicicletele care fac acest obiectiv mai uşor de atins mulţumită stilului casual pe care îl afişează. Bicicleta este gândită pentru ciclistul care nu va purta haine sau încălţăminte specializată, Allston 1 beneficiind de un cadru clasic Olandez din oţel care imprimă o poziţie cât se poate de verticală. Bicicleta vine cu cadru bărbătesc (Brighton) sau de damă (Allston) şi dispune de portbagaj, aripi şi schimbător spate intern Shimano Nexus cu 8 viteze. Schwinn Brighton şi Schwinn Allston 1 au fiecare un preţ de 599$.
Schwinn Transit 2 este o bicicletă interesantă ce dispune de un portbagaj robust instalat în faţă ce are dimensiunile fix cât pentru un bax de 6 doze de bere. Echiparea constă într-o transmisie Shimano Acera cu 24 viteze şi frâne mecanice pe disc lucruri care fac din Transit 2 o bicicletă foarte bună şi pentru mersul la serviciu chiar dacă în portbagaj vei transporta o geantă şi nu baxul de bere. Preţul este de 599$ şi include aripi ce acoperă întreaga roată.
Văzut ca o extindere a gamei Fastback, noul Schwinn Fastback RX este gândit pentru aventură şi touring. Cadrul este din aluminiu N Litened 3 triple butted, la fel ca şi furca, iar geometria este mai relaxată îndreptată spre touring. Echiparea constă în frâne pe disc şi transmisie Shimano Sora 2×9, iar cadrul poate acomoda anvelope de până la 42c. Preţul bicicletei este de 899$.
Nici segmentul mtb nu este străin pentru compania germano-americană care a pariat pe roţile de 27,5 inch pentru gama lor de hardtail-uri. Rocket 1 este un astfel de exemplu mtb care beneficiază de furcă SR Suntour XCR Air cu lock out hidraulic, jante şi anvelope tubeless ready, transmisie Shimano XT/Deore 3×9 şi frâne pe disc Shimano M395. Cadrul acestei biciclete este din aluminiu N Litened 2 double butted cu head tube conic însă pentru spate rămâne clasicul QR. Preţul este de 1000$ însă există şi varianta la 800$ cu specificaţii mai slabe, dar care păstrează totuşi setul de roţi tubeless ready.
Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.