Traian Goga este redactor FreeRider.ro încă de la începuturile revistei…
În momentul de față nu greșim dacă spunem că opțiunile în materie de biciclete și componente sunt atât de multe cum nu au fost nicicând, dar cu toate acestea, tot mai există loc de inovații. Mai mult sau mai puțin utile ori de o funcționalitate încă nedovedită, ce-i drept… O companie asiatica, spre exemplu, a produs angrenajul Dpardo Sickle and Monster Disc care, pe lângă forma intrigantă, zice-se că este compatibil cu toate tipurile de biciclete produse în mod curent.
Prețul nu este unul tocmai încurajator, fiind undeva în jurul a 700$, în condițiile în care informațiile nu abundă despre această componentă. Producătorul susține că forma atipică a brațelor este tocmai secretul unei eficiențe sporite a pedalatului, dar parcă s-ar impune o prezentare mai riguroasă a mecanismului, desigur, dacă se țintește succesul comercial al acestuia. Până una-alta, pe site-ul Dpardo mai pot fi admirate invenții precum șaua Happy Butts.
Traian Goga este redactor FreeRider.ro încă de la începuturile revistei și reprezintă una dintre vocile care contează în ciclismul românesc.
nu stiu, zau :))) bratele mai lungi = greutate mai mare? in afara de faptul ca ai putea stoca ceva energie ca intr-o volanta, care oricum nu se merita din cauza greutatii sporite, si de faptul ca arata cat de cat haios, nu cred ca le vad utilitatea 🙂 am gasit un thread vechi de pe un forum de cursiere 😉 este o lectura amuzanta:
http://weightweenies.starbike.com/forum/viewtopic.php?f=14&t=63876&sid=04bffbe813f17bf6bda4681eb6126e4e