Acum citesti
Specialized 74 Scrambler: e-bike, cu aspect moto

Se pare că Specialized a construit unul dintre cele mai interesante e-bike-uri la ora actuală, dacă nu chiar cel mai atractiv dintre ele. A recurge la un concept vintage pare ceva la ordinea zilei, însă contează enorm cum pui în aplicare planul. Iar ca să-ți iasă ceva precum e-bike-ul de mai jos, se pare că trebuie să fii Specialized.

specialized-scrambler-full-1-1461093574991-1prwpjhztmtta-1200-80 Este opera lui Robert Egger, creative director în cadrul gigantului de peste Ocean, care s-a ocupat și de alte proiecte care au atras atenția publicului, precum FUCI, mașinăria de contratimp. Atracția față de motoarele vechi este mai mult decât evidentă, căci altfel nu putea veni cu o asemenea propunere. Pentru a o construi, a apelat la un set de roți de 26 de inch, de fatbike, cu roți de 4.6 inch lățime. Furca provine de la Rock Shox, modelul Bluto, iar amortizoarele spate, căci sunt două la număr, de la Ohlins, modelul TTX.

specialized-scrambler-full-2-1461093574994-wl6yp6ydc4oi-960-540Și pentru că cei de la Specialized au lansat nu de mult compartimentele SWAT, nici bicicleta de față nu face excepție: central, există o cutie de dimensiuni considerabile, unde poți stoca o cameră, leviere, imbusuri și alte lucruri de care ai putea avea nevoie pe traseu. Bicicleta folosește același motor de pe modelul Turbo Levi FSR 6Fattie, motor furnizat de Brose.

specialized-scrambler-motor-1461093575002-tq1cyvt254lf-960-540Nu ni se spune nimic despre lansarea în producția de serie, dar cred că orice persoană, oricât de împotriva e-bike-urilor s-ar declara, cred că undeva într-un colț al sufletului lor își doresc acest Scrambler. La naiba, eu chiar îl vreau!

specialized-scrambler-swat-1461189481433-143sli38cjgvq-960-540foto: bikeradar

Vezi Comentarii (0)

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

3 × two =