Horaţiu pedalează şi merge pe munte de când se ştie,…
Deși tendința la transmisiile de bicicletă este de a mări mereu numărul de pinioane, la DH lucrul acesta se întâmplă invers, pe piață apărând tot felul de variante de pinioane mai puține, deoarece în această disciplină nu prea e nevoie de rapoarte mici și pinioane mari. Astfel se economisește multă greutate. Pentru a monta însă o casetă de șapte pinioane pe un butuc normal se folosesc niște distanțiere care să supliească lipsa resului de pinioane. e*thirteen au venit cu o idee nouă… LG1R are o casetă îngustă exact cât e nevoie pentru cele 7 pinioane, restul de lungime trecând la butuc, care este acum ceva mai lat, asigurând o stabilitate mai bună a roții.
Practic, renunțând la câteva pinioane s-a obținut o transmisie mai ușoară, iar butucul și roata sunt mai robuste. Axul spate este de 157 mm iar roata are o formă asimetrică. Butucul nu folosește o casetă clasică cu clicheți, mecanismul fiind inclus în grupul de pinioane, atașate de pinionul mare de 21. Restul casetei este prinsă de acest pinion. Mecanismul are trei clicheți și permite o cuplare la 6 grade, datorită inelului cu 60 de dinți al transmisiei.
Butucul este disponibil doar montat împreună cu janta LG1 Race carbon de 27 mm, roțile fiind disponibile la cerere și cu casetă normală. Jantele sunt din carbon. În pachet mai sunt incluse bandă tubeless, vavle și spițe, nipluri și șaibe de rezervă. Greutatea roților cu tot cu casetă este de 2100 g iar prețul va fi de 1050-1100 USD. Roțile sunt momentan disponibile doar OEM dar vor putea fi cumpărate începând cu luna Aprilie.
Sursa: bikerumor.com
Horaţiu pedalează şi merge pe munte de când se ştie, dar s-a apucat serios de mountain bike şi de participarea la concursuri în 2006, iar de cursieră în 2010. Când nu pedalează, aleargă pe poteci de munte, iar iarna practică schi-alpinism. Iubeşte potecile de MTB din Carpaţi şi şoselele şerpuitoare ale Alpilor. Zona sa preferată de MTB este Bran-Moieciu.