Acum citesti
Ritchey Ascent se întoarce cu elemente moderne și multe sisteme de prindere, perfectă pentru iuitorii de aventură

Deși pe piață există o mulțime de tipuri de biciclete, puține dintre ele pot face față la aventuri adevărate în șa. Ritchey Ascent este însă o bicicletă gata să te însoțească în cele mai sălbatice locuri. De-a lungul anilor, modelul și-a păstrat spiritul de aventură, însă ultima sa versiune e și mai performantă, cu spațiu pentru anvelope foarte mari și cu posibilitatea de a transporta o mulțime de bagaje.

Cele mai mari modificări ale cadrului sunt la axurile roților. Acestea respectă acum standardul Boost, butucii mai lați permițând și spațiul pentru anvelope mai late. Ultima versiune a cadrului Ascent permițea montarea de roți de 27.5 sau 29, însă la mărimea 29 era posibilă montarea de anvelope de până la doar 40 mm. Acum se pot monta anvelope atât de 27.5×2.6 cât și de 29×2.6!

Cadrul e construit din tuburi triplu trase, călite la cald Ritchey Logic, cu suduri TIG. Acesta are o mulțime de puncte de prindere, incluzând un set de trei pe downtube și câte unul tot de trei pe fiecare braț al furcii, asta pe lângă prinderile clasice de portbagaj, aripi și dinam de pe furcile din oțel. Cadrul e compatibil cu angrenaje 1x sau 2x, folosește rulmenți pedalier filetați de 73 mm, tijă de șa de 27.2 mm prinsă cu colier extern iar urechea de schimbător se poate înlocui.

Greutatea cadrului e de 2400 g în mărimea L, fără axul thru de 12×148 mm iar furca are o greutate de 1125 g cu gâtul drept de 1 1/8 netăiat și fără axul de 15×110 mm.

Cadrul e oferit în 4 mărimi, prețul lui Ascent fiind de 1299$, în care sunt incluși cuveții WCS și axurile roților. Cadrul e deja disponibil.

Caracteristicile cadrului

  • Material: tuburi Ritchey Logic triplu trase, tratate la cald, sudate TIG
  • Prinderi de portbagaje și aripi
  • Headtube ultra-lejer forjat și prelucrat mecanic, drept, de 1 1/8
  • Cuvete WCS incluse (superioară de IS42/28.6 – 16mm grosime | inferioară de IS42/30)
  • Butuc BOOST 148mm cu ax thru de 12 mm din aluminiu inclus
  • Ureche de schimbător demontabilă din inox
  • Seat tube de 27.2 mm cu inel de prindere înlocuibil, cuplul maxim de strângere 6Nm
  • Dimensiune clemă prindere schimbător față: 28.6mm (cuplu maxim: 2.5Nm) – nu e inclusă
  • Rulmenți pedalier: 73mm – filet englezesc
  • Compatibil cu angrenaje 1X sau 2X, este necesar schimbător față tip side swing
  • Dimensiuni maxime angrenaj – simplu: 38t / dublu: 36/24t
  • Rutare cabluri complet externă, cu cămașă completă
  • Prinderi de bidon: 2
  • Prinderi suplimentare sub downtube

Caracteristicile furcii

  • Furcă din oțel Ritchey cu prinderi polivalente pe brațe plus prinderi de portbagaj, aripi și cu port filetat în coroană
  • Gât drept de 1-1/8″
  • Standard BOOST 110mm (ax thru de 15mm din aluminiu inclus)
  • Lungime gât netăiat: 300mm
  • Distanță ax-coroană: 435mm
  • Rake/Offset: 52mm
  • Greutate maximă a bagajelor: 3kg pe fiecare parte

Compatibilitate anvelope

  • Compatibilitate roți și anvelope de până la: 27.5″ x 2.6″ or 29″ x 2.6″ (în funcție de modelul jantei)
  • Dimensiune maximă în cadru: 78mm
  • Dimensiune maximă în furcă: 78mm

Compatibilitate frâne

  • Prindere de etrier post mount: disc maxim de 180mm în față / 160mm în spate

Detalii

  • Mărimi disponibile: S / M / L / XL
  • Greutate cadru: 2400g (mărimea L, fără ax)
  • Greutatea furcii: 1125g (cu gât netăiat, fără ax)
  • Culoare disponibilă: Sierra Red

Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.

Informații de pe bikerumor.com

Vezi Comentarii (0)

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

20 − fourteen =