Traian Goga este redactor FreeRider.ro încă de la începuturile revistei…
Cu avântul tot mai puternic pe care l-au luat frânele pe disc este de așteptat să vedem tot mai multe accesorii pentru acestea, unele mai utile decât altele. Bonerguard, o protecție de aluminiu pentru rotoare, are șanse mari să intre în prima categorie, date fiind și costurile pe care un astfel de sistem de frânare le presupune. Piesa este invenția unui împătimit jucător de bike polo din Seattle, Garth L’Esperance, și varianta stoc este pentru discurile de 160mm, deși nu se dă înapoi de la o personalizare pentru alte mărimi. Până la producție în serie mare mai sunt totuși pași de făcut și este probabil să mai sufere anumite modificări până atunci, dar ideea rămâne în picioare. Pentru cei interesați de comandă, prețul este de 65$ plus transport, dar producătorul nu are site, ci doar o adresă de e-mail.
Traian Goga este redactor FreeRider.ro încă de la începuturile revistei și reprezintă una dintre vocile care contează în ciclismul românesc.
Dupa parerea mea este o prostie, doarece, discul nu poate sa se raceasca, fapt ce duce la pierderea puterii de franare, fapt ce duce in copac 😀
Hmmm… poate la urmatoarea bicicleta trec si eu la frane pe disc 🙂
Dupa toate noroaiele de care am avut parte pot sa va spun ca discul de frana e piesa cea mai curata din bicicleta. Foarte putine chestii se pot prinde si tine de el, ca e curatat in permanenta de placute. Bine, curatatul placutelor e alta mancare de peste, dar rotorul in sine nu vad de ce l-as proteja. Ever.
Gândește-te la Downhill când poți lua o piatră în plin. Sau la street/trial.
O da, BB7 😀
prinderea protectiei se face pe suportul de etrier al furcii …. in caz de accident sau de o forta prea mare, protectia de rotor poate rupe prinderea pentru frana disc. eu unul prefer sa distrug un rotor decat sa cumpar o furca noua … sau cel putin un lower nou la furca … este mult mai ieftin asa.
Nu unteleg dece nu se inventeaza un set de perii inainte de etrier care sa curete excesul de mizerii si in acelasi timp sa lase discul liber. cred ca ar fi fost mai eficient si ar elimina toate problemele de mai sus cu furca. in plus sistemul de prindere ar fi mult mai simplu, si ai pute sa le scoti si sa le pui in buzunar cand nu ai nevoie de ele (asfalt curat, etc). Nu mai zic de costuri…