Acum citesti
Olympia F1-X: cu amortizorul ascuns în cadru

Așadar, dacă vorbim despre un amortizor ascuns în cadru este clar că F1-X este un full-suspension, mai precis unul pentru XC și mai precis, pentru competițiile acestei discipline. Producătorul italian este astfel al doilea producător după Bold/Scott care lansează un astfel de concept, cu scopul de a proteja amortizorul și bineînțeles, pentru ca bicicleta să arate mai bine.

În orice caz, nu tot amortizul este protejat: fiind montat invers, partea care culisează rămâne expusă, însă există niște garnituri serioase pe suprafața pe care acesta culisează, astfel încât mizeria să nu pătrundă în interior. Dacă n-ai înțeles exact ce-am explicat aici, îți vei da seama rapid din fotografia de mai jos:

Iar dacă vei vrea să umbli la amortizor, poți face asta îndepărtând un capac din plastic aflat în partea din spate a seat tube-ului și desigur, va trebui să scoți și roata spate.

Suspensia este de tip single pivot cu seat stay-uri care flexează suplimentar pentru extra confort și cu un link mic, construit din carbon. Olympia ne spune că aceasta construcție oferă un plus de rigiditate torsională cadrului, dar și o greutate mai mică.

Totodată, chainstay-ul este scurt, de 430mm pentru dimensiunile S și M și de 435mm pentru dimensiunile mai mari. Pentru o și mai bună rigiditate, Olympia a optat pentru un headtube cu un diametru mare, de 1.5 inch și cu o construcție destul de spectaculoasă a acelei zone, iar astfel a apărut o gaură similară unui decupaj, pe top-tube. Greutatea totală a cadrului este de doar 1.5 kg, foarte rezonabilă.

Head angle-ul de 67.5 grade, împreună cu furca de 110mm, face ca această bicicletă să fie mai agresivă pe porțiunile de coborâre. Vor exista două versiuni de echipare pentru început, F1-X Team cu o transmisie Shimano XT și F1-X Race cu o transmisie Sram GX AXS wireless. Prețurile nu au fost momentan făcute publice.

via Olympia

Vezi Comentarii (0)

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

6 + seventeen =