Acum citesti
Noutăți Merida pentru 2017: bicicletele electrice domină

Ca în cazul multor producător și cei de la Merida vor oferi o gamă extinsă de biciclete electrice pentru 2017, de la entry-level-uri până la produse high-end. Totodată, la Eurobike, am luat contact și cu noua Merida One-Sixty, pentru enduro.

DSCF1346
Noua Merida One-Sixty 2017.

Aceasta este și bicicleta cu care vom începe. Noua One-Sixty este radical diferită față de versiunea anterioară, de la cadru până la echipare. Versiunea pe care o poți admira în fotografiile de mai jos este One-Sixty 5000 și are un cadru din carbon, cu o geometrie adusă la zi: unghi al headtube-ului amplasat la 65.3 grade, cel al seat tube-ului la 68.5 grade, un reach de 445mm pentru dimensiunea M și un chainstay de 430 de mm. Pipa este desigur foarte scurtă, ghidonul lat, iar ca echipare se preferă transmisia 1×11, ce provine de la Sram, modelul de bază NX 11. Furca este furnizată de Rock Shox, noul model Yari RC Air cu o cursă de 170mm, amortizoul Rock Shox Super Deluxe R fiind nevoit să facă față unei curse de 160mm. Așadar, resurse din plin pe traseu, conform fișei tehnice. În ceea ce privește anvelopele, Merida a pregătit o nouă surpriză, echipând acest model cu Maxxis-uri din gama Minion DHR II, cu o lățime de 2.4 inch. Evident, formatul roții este 27.5 inch, așa cum era de așteptat. Frânele reprezintă o combinație între manete Shimano M506 și etriere M447, cu disc de 203mm pentru roata de față și 180mm pe spate. Greutatea declarată este de 13.91 kg, probabil pentru dimensiunea S, iar prețul recomandat, de 3.899 euro.

Tot pe la standul Merida am putut vedea și noile One Twenty, în numeroase versiuni de echipare, inclusiv pentru fete (cea roz), noua 96, cât și Big.Trail-ul sau Big.Nine-ul în versiunea de bază. Toate acestea pot fi văzute în fotografiile de mai jos.

Trecând la electrice, printre modelele de vârf se numără noul eNinety-Nine 900. Acesta va fi echipat cu un cadru din aluminiu, full-suspension și motor Shimano, capabil să dezvolte 250W. Acumulatorul este ceva mai mare decât standardul în industrie, de 500Wh. Din echipare fac parte amortizoare Fox (cursă de 100mm), o transmisie cu 11 rapoarte ce provine din gama Shimano XT și anvelope Maxxis Ikon 29×2.2. Prin urmare, o bicicletă de ture montane, chiar și mai dificile, capabilă să te propulseze cu viteză pe urcările cele mai abrupte.

Modelul eOne-Twenty 900E va face parte din categoria 27plus, fiind echipată cu anvelope în formatul 27.5 x 2.8 inch, Maxxis Rekon. Așadar, un full-suspension setat mai mult pe distracție, care va face față oricărui tip de traseu. Este echipat în această versiune cu o transmisie Shimano XT Shadow Plus, are o casetă cu 11 pinioane în formatul 11-46 (da, 46, nu este nicio greșeală) și cu o furcă Rock Shox Pike RCT3 Boost. Același motor și același acumulator ca pe modelul eNinety-Nine vor lucra și pe eOne-Twenty.

DSCF1387Dacă aruncăm un ochi peste modelele de bază, întâlnim noul eBig.Nine 500, echipat cu o furcă Manitou Marvel Comp cu o cursă de 100mm, schimbător de pinioane Shimano Deore, responsabil pentru schimbarea lanțului pe cele 10 pinioane, în formatul 11-36 de dinți, anvelope Maxxis Ikon 29×2.2 sau frâne Shimano M506.

DSCF1389Prețurile pentru România urmează a fi făcute publice.

 

Vezi Comentarii (0)

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

nine + five =