Traian Goga este redactor FreeRider.ro încă de la începuturile revistei…
Scott a introdus acum câtva timp seria de biciclete F01L, modele de carbon de high-end, cu trăsături aerodinamice perfecționate. Erau performante, dar nu se încadrau în bugetul majorității cumpărătorilor, așa că firma producătoare e trebuit să ia act de acest lucru, mai ales dacă dorea să obțină un minim de succes. Astfel a apărut noul Scott Speedster, un model mid-level, dar care înglobează trăsăturile aerodinamice ale celorlalte modele F01L.
Practic, noul Speedster, cu cadru din aluminiu, a beneficiat de un upgrade al formelor sale. Țevile cadrului, precum și furca au fost modelate după principiul aerodinamic folosit la modelele superioare și putem zice că acest lucru s-a petrecut cu succes. Cursiera arată bine, dar este și funcțională și cântărește în jur de 8,8 kilograme. Echiparea este destul de variată, de la setul Shimano 105 la cel Ultegra, împreună cu piese Syncros, produse de Scott acum, și roți DT Swiss. Prețul are și acesta un interval de variație mare, începând de la 1.200$ și terminând cu 2.500$.
Și, ca periplul aerodinamic să fie complet, Scott propune și două căști. Este vorba despre Split TT, după cum îi spune numele, destinată contratimpului și, implicit, triatlonului, și despre Vanish Evo. Prima cântărește, cu tot cu vizor, 382 de grame, pe când cealaltă 230 de grame. Prețurile sunt pe măsura tehnologiilor folosite, adică de 230$, respectiv 160$.
Traian Goga este redactor FreeRider.ro încă de la începuturile revistei și reprezintă una dintre vocile care contează în ciclismul românesc.