Acum citesti
Noul KTM Kapoho, cu roți 27+

KTM a prezentat de curând în Austria noua gamă pentru 2016. Pe lângă modelele Lycan, Scarp și Myroon, austriecii au mai lansat un nou model cu care vor concura în segmentul 27+: Kapoho. Este vorba despre un full-suspension, cu o cursă de 130/125mm, care va fi echipat cu anvelope groase, așa cum o cere noul segment: 27.5 x 3.0 inch.

ktm-kapoho
Roți groase, țevi subțiri ale cadrului, un efect interesant.

KTM descrie noul segment drept primul pas într-o nouă eră a MTB-ului, acesta fiind și motivul pentru care au pregătit un astfel de model. Ca să contracareze din efectul lent pe care-l poate crea o anvelopă mai groasă, aceștia au ales un unghi al headtube-ului destul de drept, de 68.5 grade, alături de o țeavă superioară mai lungă. Modelul de bază va avea un cadru din aluminiu, butucii vor veni în noul Boost-Standard, fiind mai lați și oferind o rigiditate cu 21% mai mare comparativ cu rigiditatea oferită de roțile clasice.

ktm-kapoho-2
Noua suspensie de la KTM: triunghiul posterior este construit dintr-o singură bucată. Magia se întâmplă doar sub top-tube.

 

Noul KTM Scarp, full-suspension-ul pentru Cross Country și maratoane a fost complet modificat, fiind în prezent mai rigid, oferind mai multă tracțiune și fiind pur și simplu mai eficient în condițiile în care greutatea acestuia a scăzut. Astfel, acesta va fi dotat cu un cadru din carbon, ce oferă o cursă de 90mm și cu o furcă de 100mm. Versiunea de top va fi dotată de asemenea cu noul Boost-Standard.

ktm-lycan
Noul Lycan, aproape de nerecunoscut.

 

Ultimul, dar nu cel din urmă, este KTM Lycan. Acesta va fi disponibil cu cadru din carbon, aluminiu sau hibrid (electric), va avea aceeași suspensie de 130/125mm și roți de 27.5 inch. Ce s-a schimbat radical este suspensia, care poartă de numirea de Straight-Line-Link și care promite să înghită șocurile mai direct și mai sensibil, fiind totodată foarte capabilă și pe denivelările mari, așa cum ne informează cei de la KTM.

ktm-scarp
Noul Scarp dotat cu Rock Shox RS-1. Cum altfel?

 

via KTM

 

Vezi Comentarii (0)

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

2 + 5 =