Acum citesti
Noul GT Sensor 2023 a fost lansat

În categoria bicicletelor Trail, GT Sensor este cea mai nouă și performantă adiție, aceasta fiind acum disponibilă cu cadru din aluminiu sau cadru din carbon, acesta din urmă având și cea mai mare cursă: 150/140mm. Modelul din aluminiu, este dotat cu suspensii de 140/130mm. Şi mai există chiar o versiune Short Travel, botezată ST, cu suspensii de 130/120mm însă doar în versiunea din carbon. Curios este că prețul de pornire pentru versiunea din carbon este de 3.800 $, pe când cadrul achiziționat separat costă 3.500$. Un fel de a spune: nu cumpărați cadrul separat! Versiunea din aluminiu are un preț de pornire de doar 2.300$!

Versiunea din carbon folosește triunghiul posterior și seat stay-urile din materialul ușor, pe când chainstay-ul și link-ul principal sunt construite din aluminiu pentru o durabilitate mai mare. Dimensiunea amortizorului pentru acest cadru este de 185 x 55mm, pe când în cazul cadrului construit integral din aluminiu, dimensiunea este ușor diferită: 185 x 50mm. Platforma pentru suspensie este aceeași: GT LTS (Linkage Tuned Suspension), cu un design 4-bar – așadar setat pe performanță.

Cablurile sunt trase prin cadru și nu prin sistemul de cuvetele, iar în versiunea din carbon, acestea au ghidaje prin interiorul cadrului astfel încât instalarea să fie foarte facilă.

Să trecem la geometrie: headtube-ul amplsat la 65 de grade pentru versiunea din carbon și la 65.5 grade pentru versiunea din aluminiu. O altă diferență este la înălțimea seat tube-ului, 445mm pentru aluminiu și 420mm pentru carbon – semnificativă și care oferă utilizatorilor cadrului din carbon să folosească un dropper cu o cursă mai mare, ceea ce nu poate fi decât minunat. Chainstay-ul este de 440mm, iar reach-ul de 455mm pentru carbon și 450mm pentru aluminiu (în dimensiunea M). Toate versiunile și dimensiunile de cadru vor rula pe roți de 29 de inch.

Așa arată versiunea de bază.

via GT

Vezi Comentarii (0)

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

18 − 4 =