Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete…
Pinion a prezentat noua transmisie, botezată C-Line, care va fi potrivită atât pentru bicicletele de All Mountain cât și pentru e-bike-uri. Important este că dimensiunile cutiei de viteze au fost reduse considerabil, aceasta fiind în prezent mult mai compactă decât modelul anterior, integrând 12, 9 sau 6 viteze.
Q-Factor-ul (distanța dintre brațe) este de asemenea mai mică, de 166mm, iar greutatea este de asemenea cu 30% mai mică față de modelul pe care-l înlocuiește. Durata de viața este practic nelimitată, trebuind să corespundă cu întreaga durată de exploatare a bicicletei. Partea de jos a fost protejată mai bine împotriva loviturilor de pietre, iar uleiul din interior poate fi acum schimbat foarte facil cu ajutorul unei găuri care permite intrarea, respectiv ieșirea uleiului, ce ar urma să fie schimbat la fiecare 10.000 de km.
Vitezele se schimbă instantaneu, incomparabil de rapid dacă le raportăm la un schimbător clasiv și foarte interesant, acestea pot fi schimbate și în timp ce bicicleta stă pe loc. Modelul de top acoperă 600%, comparabil cu transmisiile clasice, iar greutatea este între 1.8 și 2.1 kg.
Vor exista 3 versiuni distincte: C1.12 cu 12 viteze, C1.9XR cu 9 viteze pentru e-bike-uri de munte și C1.6 pentru e-bike-rui de oraș. Prețul va fi foarte atractiv, dat fiind faptul că producătorul promite că bicicletele dotate cu noua transmisie pot costa chiar mai puțin de 2.000 de euro.
via Pinion
Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete testate și evaluate în mod obiectiv. Pedalează din 1998 pe mountainbike și din 2009, aproape zilnic, pe site-ul de față.