Acum citesti
Noua gamă Shimano SLX 2013

Începând cu următorul sezon, Shimano va introduce un nou grup de componente din gama SLX, fiind dezvoltat pentru pasionații de trasee all mountain.

Noul SLX va beneficia de majoritatea inovațiilor și calităților din grupurile de piese XT și XTR, dar vor fi oferite la un preț mai mic.

Tren de rulare

Trenul de rulare Dyna Sys va putea fi achiziționat cu angrenaj ce beneficiază de două sau trei foi, în funcție de preferințe. Angrenajul triple va fi livrat cu 3 foi în dimensiunile 42-32-24 de dinți iar foaia cea mică va oferi o eficiență superioară utilizată în combanția cu pinionul cel mare de 36 de dinți. Angrenajul double, va fi livrat cu două foi, în dimensiunile 38 și 24 de dinți și va fi optimizat pentru urcări.

Schimbătoarele de pinioane Shimano SLX 2013 vor fi de asemenea livrate în două versiuni: Shadow RD și Direct Mount RD. Modelul Shadow va fi destinat traseelor mai agresive, deoarece profilul jos îl va ajuta să nu lovească în bascula inferioară (chainstay). Modelul Direct Mount RD aduce un plus de siguranță, prin faptul că oferă mai multă stabilitate lanțului. Asemenea schimbătorului XTR, beneficiază de un comutator care tensionează și mai mult arcul schimbătorului, reușind astfel să combată mișcările sus-jos ale lanțului pe teren dificil.

Manetele schimbătoarelor au fost de asemenea îmbunătățite, beneficiind acum de padele mai scurte și de un nou display care indică viteza în care te afli. Oferă schimbări mai ușoare dar și funcția de 2-way-shifting.

Frânele

Noile frâne SLX vin dotate cu tehnologia Servo-Wave, rezultând într-un sistem progresiv, ce poate fi ușor controlat dar care se bucură și de o disipare eficientă a căldurii. Etrierul este mai compact iar maneta mai ușoară.

Discurile în dimensiunile de 160, 180 sau 203 mm vor avea aceeași structură pe care o întâlnim pe discurile de la Shimano XTR: două straturi exterioare de oțel inoxidabil și unul în interior din aluminiu. Aliminiul este recunoscut pentru proprietățile sale de a disipa căldura mai rapid, contribuind la o temperatură cu 100 de grade celsius mai mică în timpul frânărilor. Dacă vei opta și pentru plăcuțele cu radiator inclus, temperatura sistemului va scădea cu încă 50 de grade celsius.

Butucii

La capitolul roți, butucii vor primi ax E-thru de 12, respectiv 15 mm. Promit a fi de asmenea mai durabili, oferind o stabilitate mai bună.

Vezi Comentarii (0)

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

one + 15 =