Acum citesti
Muc-Off a lansat trusa de vulcanizare Stealth Tubeless Puncture Plug cu montare în ghidon

Noul kit ascuns în ghidon Stealth Tubeless Puncture Plug de la Muc-Off este ultima metodă apărută pentru a avea mereu la îndemână sculele necesare în caz de pană. Sistemul e proiectat din două elemente, pe o parte e montată furca iar pe cealaltă un cuțit destul de fioros pentru scurtarea firelor, ambele prinse în capacul Muc-Off Stealth Plug ce e compatibil cu majoritatea ghidoanelor de MTB, gravel sau șosea.

Noul kit Muc-Off Stealth Tubeless Puncture Plug este ultima apariție în lumea seturile de vulcanizare tubeless. Acesta este compus din capsule prelucrate CNC din aluminiu 6061 în care e ascunsă fie furca, fie o lamă cu dinți ce are scopul de a scurta firele ce rămân ieșite din anvelopă. Este o mare îmbunătățire față de vechia sculă ușor de manevrat dar destul de voluminoasă Plug Repair. Ascunse în ghidon, sculele nu vor fi uitate acasă și nici nu există riscul de a ne înțepa cu ele prin rucsac.

Capsulele din aluminiu sunt conice pentru a se potrivi în majoritatea ghidoanelor drepte, riser sau de cursieră și au capete aderente pentru a putea fi deschise cu mâna odată scoase din ghidon.

Muc-Off Stealth Tubeless Plug include trei nuci diferite din cauciuc pentru a se potrivi în ghidoane cu diametrul intern de 17, 19 sau 21 mm și sunt blocate în siguranță în ghidon prin expandare cu o cheie inbus de 4 mm.

În capsulele frumos colorate pot fi transportate 5 fire groase, 5 medii și 5 subțiri pentru a repara penele de toate mărimile și formele.

Capsulele au diametru de 27 mm și se extind 89 mm în ghidon, greutatea fiind de 33 g pe fiecare parte fără firele incluse.

Noul Muc-Off Stealth Tubeless Puncture Plug este disponibil în 10 culori diferite ce se asortează cu valvele producătorului. O pereche de scule ascunse are prețul de 35 Euro și sunt disponibile în culorile oil slick, negru, argintiu, auriu, portocaliu, roșu, roz, violet, albastru sau verde.

Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.

Informații de pe bikerumor.com

Vezi Comentarii (0)

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

two + 18 =